....Rick? mochten we een jongen krijgen (en dat vermoeden is er) zijn we het toch eens over de voornaam Rick. Maar.... onze meid heeft 2 voornamen, onze achternaam is veelvoorkomend, dus is een 2e voornaam wel handig en ik vind t mooi. Nu zitten we dus te dubben.... Rick Thomas is wat we tot nu toe hebben, maar daar worden we niet echt warm van. de naam van onze meid is trouwens C.harlotte S.ophie, om een beetje onze smaak aan te geven. Verder zal het kindje in Duitsland naar school gaan, wat de namenkeus beperkt ivm andere uitspraak. We houden absoluut niet van namen als Kevin, Jayson, Dean etc. spui je ideen maar!
Pff vind het nog best lastig om een tweede naam bij Rick te verzinnen. Zou denk wel voor een iets langere naam gaan omdat het anders zo kortaf klinkt ofzo Rick Olivier Mat(t)hijs Sebastiaan Daniël Marijn Tobias Lennart Wouter Michiel Marnix Laurens Corné Martijn
Zit hier misschien iets bij..? Ik vind Rick Thomas niet zo gek hoor.. Rick Alexander Rick Andreas Rick Arthur Rick Bastian Rick Benjamin Rick Bjarne Rick Daniel Rick Eduard Rick Elias Rick Erwin Rick Ewald Rick Fabian Rick Felix Rick Florian Rick Hugo Rick Jonah Rick Jonas Rick Jonathan Rick Julian Rick Julius Rick Jürgen Rick Lennard / Rick Lennart Rick Leonard Rick Louis Rick Lucas / Rick Lukas Rick Marcel Rick Marcus / Rick Markus Rick Marius Rick Melchior Rick Oskar / Rick Oscar Rick Sebastian Rick Simon Rick Steven Rick Theodor Rick Thorben / Rick Torben Rick Thorsten / Rick Torsten Rick Tobias Rick Valentin Rick Vincent Rick Waldemar Rick Walter Rick Werner Rick Wessel
Ik vind Rick Thomas ook helemaal niet verkeerd klinken. Wel fijn om inderdaad een tweede naam met meerdere lettergrepen te geven, klinkt mooier vind ik. Wij zitten eigenlijk verder in hetzelfde schuitje als jullie... wij zoeken ook nog een tweede naam. Ons zoontje gaat Siem heten en we zijn nog op zoek naar een tweede christelijke naam.... Iemand suggesties?
@Marily Misschien leuker voor Loesje1982 als je zelf een topic opent anders neem je haar topic een beetje over