Hoi! we waren al snel uit over de eerste naam van onze zoon , namelijk Willem. stoer en hollands , nu de 2e naam nog en dat is een stuk moeilijker. de 2e naam moet ook lekker hollands zijn. Willem wordt zijn roepnaam, dus niet bv willem-jan . dat vinden we beide niets. iemand leuke ideeen?
Johannes Bastiaan Sebastiaan Valentijn Laurens Juriaan Floris Rein Reinier Reindert Lodewijk Thijmen Menno Michiel Daniel Christiaan
Willem Anthonie Willem Arnoud Willem Arthur Willem Benjamin Willem Boudewijn Willem Casimir Willem Christiaan Willem Constantijn Willem Daniël Willem David Willem Diederik Willem Eduard Willem Edwin, Willem Erwin Willem Emiel Willem Erik / Willem Eric Willem Ewoud Willem Fabian Willem Felix Willem Florian, Willem Floriaan Willem Floris Willem Frederik Willem Hendrik Willem Henri Willem Herman Willem Hugo Willem Isaac Willem Ivo Willem Jacob / Willem Jakob Willem Joachim Willem Johan Willem Jonathan Willem Joris Willem Jorrit Willem Joseph / Willem Jozef / Willem Josef Willem Julian Willem Julius Willem Jurriaan, Willem Jurrian Willem Laurens Willem Lennard Willem Leonard Willem Lodewijk Willem Lucas Willem Marinus Willem Matthias Willem Melchior Willem Michael Willem Olivier Willem Oscar Willem Pepijn Willem Reinout Willem Roderick Willem Simon Willem Thomas Willem Tobias Willem Valentijn Willem Victor Zoiets?
ik vind Gijs al tweede naam erg mooi maar helaas me man niet.maar bastiaan vind ik idd ook mooi klinken! thx!