Eeeeven mn frustratie kwijt ...namen verzinnen hoort iets leukste zijn maar inmiddels wint de frustratie t van de leukigheid.. Manlief en ik komen er maar NIET uit met de jongensnaam!! Namen die hij heeft aangedragen; Ruben, Sebas, Liam (sorry maar vind ik écht teveel voorkomen), Dani(lo), Nathan..ik vind ze erg standaard zegmaar, en hou zelf wat meer van aparte namen En de namen die ik leuk vond; Javey, Davi, Xavi, Jyano, Kaio, Javi, Rivo Pffff....we hebben serieus alle namenlijsten, websites, babyboekjes, forums noem maar op uitgeplozen en zijn denk ik wel duizenden namen langsgelopen maar er is werkelijk NIKS wat ons beiden aanspreekt . Wie heeft hier nog meer last van?! En mochten jullie inspiratie hebben voor een stoere, niet veel voorkomende jongensnaam (die niet ook al overal op de sites staat ) liefst 2 lettergrepen dan hoor ik t graag!
wij hebben eerst gekeken wat voor soort naam we wilde. toen we dat besloten hadden waren we er zo uit!
Een namenboekje kopen (prenatal) of via Internet beide met pen en papier opschrijven welke je leuk vind.. Misschien hebben jullie wel een paar dezelfde namen.. wat mijn vriend deed is 2 rijen namen jongens en meisjes alles wat niet mijn smaak was kraste ik door en zelf de namen die ik mooi vind eronder gezet en hij vond se gek genoeg wel allemaal leuk haha. Apart vondk t wel dat ie er mee aankwam maar het is wel een idee
Ja das wel n goed idee idd! Tis ook zo lastig kiezen uit alllll die rijen namen!! Er is zoveel keus! Wat vinden jullie van bijv Gio of Evano/ Elano?
Mijn man is half italiaans dus vind t wel leuk om er een beetje iets italiaans of eindigend op een O in te gooien
Silvan Matteo (ok 3 lettergrepen maar vind dit een mooie Italiaanse naam) Bodhi Zeno Lumen Kian Alco Youri Jasper Milo Owen Taio Yaro
Gianno en matteo erg leuk ik ga ze eens voorleggen! Kian heb ik t al eens over gehad idd en die staat wel op t optie lijstje..maar heeft niet de woww factor. Vind t zo moeilijk!
Stel het nog eens voor.. Misschien went het Ik ken namelijk een stel met een Italiaanse man en nl vrouwen hun zoon heet Thiago. . Het past zo leuk bij ze!
Hihi ik hoop t! Vind t een superleuke naam en hij past ook heel goed bij de achternaam ! Misschien werkt een beetje indoctrinatie wel idd hihihi