Ik vind persoonlijk Feline het mooist. Sarah is voor mij wat saai. Als Sarah je keuze is, zou ik dat zeker niet laten om 'de post'. Hoe veel super privé post krijgt een kind? Waarbij het erg is als je een keer iets van de ander zou openmaken? Liefdesbrieven en post van vriendinnen zijn meestal geadresseerd aan de hele voornaam. En op officiële dingen en bankafschriften staan altijd alle initialen, dus met een 2e naam heb je dat al opgelost.
Als het Sarah wordt dan moeten we er maar 2e naam bij doen. Denk dat het met een S beter past bij de namen van onze dochters. Als we die naam doen weet ik zeker dat mijn schoonmoeder hem niet zo mooi vind haha.ze zit met die naam altijd met een 50 jarige,maar daar laat ik het niet om hoor!
Ik vind Zarah meer iets voor een Arabisch meisje of een Arabisch-Hollands mixje ofzo haha Dan zou ik dus eerder voor Feline gaan! Ben wel benieuwd hoe je andere dochters dan heten.. Wat ideetjes: Anaïs Annelot Annemijn Anniek Biene / Bine Cara / Kara Carize / Carise Carlijn Carlize / Carlize Caro Daniek / Danique Doris Elianne, Eliane, Eliana Elise / Elize, Elisa / Eliza Ella, Elle, Ellemiek, Ellenoor Else, Elsa Emma, Emmeline, Emmalie Estée Eva, Evie / Evi / Evy, Eef, Eefje Eveline, Evelien Fenne, Fenna Fiene, Fien Flore Florine, Floranne, Florieke Hannah / Hanna, Hanne Ilse, Ilsa Imma, Imme Indy Ines / Inez Isa / Iza, Isabel Isolde Iva Ize / Ise Janine Janne, Janna / Jannah Jasmijn Jente / Jenthe Jette Jolien, Joline, Jolina Jonna Jorien, Jorine, Jorina Josien, Josine, Josina Jula, Juna Julia, Julie, Juliët Juline Junia Lara Lauren Lea, Léanne Lenne, Lenna Liene, Lina Linde Liselot Liva Liza / Lisa, Lize / Lise / Lize Loïse Lotta Lune Madée Manon Manouk Mara, Mare, Maren Marise, Marlize / Marlise Marit, Marrit Marline, Maurine Marre Marte / Marthe Merel Mia Mieke, Meike / Maike Milou, Manou, Marlou Mira Mirre Mylène Nanna Ninthe / Ninte Nola Nora / Norah, Nore, Nori Noria Philine, Philippa Philou, Lilou, Linou Robine Roos, Rosa Tamar Tara Tirza Veerle Veronique / Veroniek Viënne Vieve / Fieve / Vive Vivian Vivienne Yaren Yentl
Hihi dat vertel ik niet 1van de namen staat er wel tussen,maar dan met een andere voorletter. Bedankt voor de namen.
Farah ook heel mooi en appart,word wel moeilijk kiezen. De oudste vind Feline mooier. Moeten maar eerst de 20 weken echo afwachten,misschien wordt het wel een jongensnaam dit keer.