Ik ken de naam niet en vind 'm eigenlijk wel leuk voor zowel een jongen als een meisje. Ja nu ik 'm nog een paar keer lees,hele leuk naam!
Hahaha Marieke12345, ja best wel een leuke naam he. Ik vind het zelf kunnen voor beide. Wij zijn op zoek naar een jongesnaam en willen vernoemen dus kwam op dit uit, ga nog even goed over nadenken. Iedereen bedankt voor de reacties!
Vind het als ik er langer over nadenk meer een jongensnaam, maar door de zachte klank was mijn eerste gedachte: meisjesnaam.
Heel eerlijk vind ik het geen naam voor een jongen of een meisje. Ik krijg heel erg een merknamen gevoel (is het niet een theepottenmerk oid?)
Ik denk dat het beide kan. In mijn gedachte (als ik het geslacht al weet, zou ik dit er bij denken). Bodin (j): de ouders zijn (half) autochtoon en willen hun jongen een naam meegeven die in Nederland makkelijk is, maar toch ook buitenlands is. Bodin (m): de ouders wilden het meisje graag een aparte (excentrieke) naam meegeven. Slaat natuurlijk nergens op dat ik dit denk, maar dat komt er in mij op. Vreemd ook dat ik bij een meisje alleen aan excentriek denk en bij een jongen aan een niet-Nederlandse naam.