Nu de naderende datum nadert ga ik weer twijfelen. Had ik bij onze dochter ook enorm tot de laatste dag dus nu weet ik dat het gewoon bij me past om te twijfelen over DE naam. Onze dochter heeft ook 2 namen, haar roepnaam is L.oïs. Ivm herkenbaarheid laat ik haar 2e naam even achterwege. Anyway, wat vinden jullie van deze combi!? Geef vooral je ongezouten mening!
Ik vind het los hele leuke namen maar vind de combi samen niet zo heel leuk. Vind kai ook leuker als 1e naam vooral in combi met je dochters naam.
Ik hou niet van namen met 1 lettergreep en ik vind het ook niet zo lekker klinken als tweede naam.. maar het is niet een vreselijke combi oid dus ik heb 'gewoon prima' gestemd.
Ik weet niet, vind het persoonlijk niet zo leuk. De namen apart nog wel, maar zo samen niet eigenlijk.
Kaj vind ik mooier, ook zo geschreven. Ik vind Milan niet zo een leuke naam. De combinatie Milan Kai vind ik mwah....maar goed, als het voor jullie wel goed voelt? Jullie kind hoor, dus jullie mogen kiezen wat jullie leuk vinden ongeacht wat een ander er van vind!
Leuk! Combinatie vind ik mooi klinken. Persoonlijk vind ik Kai/Kaj/Kay eigenlijk leuker dan Milan, maar das dus persoonlijk.