Hoi,... ik ben echt geirriteerd haha. Mijn vriend heeft een naam in zijn hoofd maar wil he tniet zeggen. Ik moet met namen komen en hij hoop dat ik dezelfde zeg hahahahahhaha. hoe groot is die kans? Anyway...ik heb eeen heeeeleboel namen die ik leuk vindt... maar zelf dat was niet genoeg..ik moet me er meer in verdiepen... Zullen me hormonen zijn.... mar ik vind dit echt belachelijk. De namen die ik leuk vind zijn er ook gewoon een hele boel.. -Amber -Iris -Esmee -Romy -Lisa/Lise -Naomi. Nou dat vind k al best een lijst.. Hij wil graag dat t internationaal klinkt en niet te pauper is haha. Nou wie weet nog wat ik moet doen. Gelukkig ben ik pas 13 weken !!
Lijkt me ook ontzettend moeilijk om te raden met zoooo veel namen om uit te kiezen! Ik zou niet proberen te raden, de kans dat je het raad is heel erg klein, bovendien als ik je lijstje zie heb je je er al heel erg in verdiept haha . Als hij zijn bedachte naam zo leuk vind dan moet ie 'm maar gewoon zeggen vind ik..
ja nou idd... Maar hij wil graag dat ik me er in verdiep ( wat heb ik al die tijd gedaan ??) En hoopt dat ik in de richting kom..jaa want anders ebn ik bang dat het opgedrongen wordt om t leuk te vinden.. mij een naam opdringen? Je kent me pas 6 jaar! haha! No way!! Het zullen zn hormonen wel zijn.
Wat je kan doen is zeggen dat hij niet zo kinderachtig moet doen en het gewoon moet zeggen. Allebei een lijstje maken met namen die je leuk vind en dan bij elkaar afstrepen... Anders weet je ook niet wat hij leuk vind
Nou idd. Dat heb ik al gezegd haha. Ik snap ook niet wat zn probleem is. Ik was zooo boos vannacht dat ik zei...dan verzin ik zelf wel een naam! En dan heb jij niets in te bengen! ( kind is nog niet erkend ) beetje gemeen i know..drna omgedraaiden geslapen haha Hij wil dus gewoon lijstjes maken... en dan samen kijken... maar ik heb dus al een lijstje haha. Achja....gewoon weken negeren die man