Hm...helaas heb je nog niet veel aan de poll zo de verdeling is bijna gelijk! Ik vind Thijmen erg leuk.
Thijmen vind ik het leukst. Zal het zelfs als Tijmen schrijven, iets stoerder. Niek ook leuk maar niet wow. Stijn heeft een te harde ST klank voor mij. Pepijn is niet mijn smaak.
Niek vind ik de leukste naam. Silvijn vind ik ook een leuke naam. Die kwam ik een keer ergens tegen dat ik dacht van hè, leuk!
Ik vind Stijn het leukst! Niek heb ik een sullige associatie mee, dat speelt ook mee. Thijmen is gewoon een prima naam, maar niet mijn smaak. Pepijn vind ik echt gemaal niks, alle Pepijns die ik ken (de) waren dan ook sulletjes en een beetje pukkelig (a)...
Stijn is een hele populaire naam, dan wordt het straks Stijn-23 in de klas.. Dan wordt het een nummertje. Pepijn staat hoog aan mijn lijstje (hoor je minder vaak). Vroeger stond Stijn bovenaan, maar die is er nu af.
Pepijn en Thijmen staan absoluut bovenaan voor mij. Niek vind ik goedkoop. Stijn....ja inderdaad die zijn er veel. Maar Stijn vind ik ook zeker leuk. Maar de topper is voor mij ook Pepijn. Kan hij later alle kanten mee op.