Ik twijfel tussen Sem en Quin of Quinn. Welke naam vinden jullie mooier? En Quin met 1 n of Quinn met 2 nn? Onze dochter heet Guusje.
Ik vind Sem zo voor de hand liggend, ik vind het jammer dat het zo populair is en Quinn hoor je niet zo vaak, tenminste ik niet. Ik vind het wel bij Guusje passen. Het hoeft er ook niet bij te passen, ik wil gewoon een mooie naam. Echt moeilijk!!
Ik zou voor Quin gaan, leuke naam hoor! Sem hoor je zo vaak, ook al vind ik dat ook een leuke naam hoor. Vind zelf Quint of Quinten ook wel leuk.
Maakt niet uit Ik vind Quin wel stoer, maar ik twijfel nog heel erg! Sem vind ik ook leuk, maar is zo'n top 5 naam, maar goed, is dat erg?
Ik denk dat ik dan met 1 n doe (als we deze naam kiezen). Quinn is misschien ook voor een meisje. Quin en Guusje! Jawel ik vind hem wel leuk eigenlijk. Hopelijk mijn man ook, mijn man neigt meer naar Sem.
Hier sluit ik me helemaal bij aan... En of het erg is dat Sem een top 5 naam is, kunnen alleen jullie bepalen.
Ik vind Quinn een leuke naam, maar ik zou hem niet combineren met Guusje. Sorry. Sem vind ik echt te populair... Evt. geen andere mooie namen??