Weet iemand wanneer die weer komt? Ben wel benieuwd naar de verschuivingen van vorig jaar en eventuele nieuwe namen
Volgens mij kwam 'ie vorig jaar op de 11de. Of dat was de top-20. Zie ik als ik erop google tenminste.
Dat is tot het 3e kwartaal. Volgens mij wordt er gewacht op een totaallijst van 2012. Ik vind het een enorme inspiratiebron. (en toch komen we er nog niet lekker uit...)
Ja, dat klopt, is t/m 3e kwartaal, maar ik dacht plaats de link voor 'vlekje1986', dan kan ze de oude en dadelijk de nieuwe lijst vinden. Ik ben ook errug benieuwd!!
Ik vind het ook een inspiratie bron. Bepaalde letters zijn eerst een lap buitenlandse namen vaak. Echt moeilijk uitspreekbaar enzo.
Handig zo een lijst. Wij hebben wel al een naam voor onze binkje. Maar toch twijfel ik nog een beetje erover en ben stiekem nog aan het rondkijken of ik niet wat leukers tegenkomt , dus ben benieuwd naar de lijst van 2012
Ik wacht ook al met spanning haha Ben benieuwd of de jongensnaam die wij hebben veel gestegen is. En onze meisjesnaam is in 2010 en 2011 even vaak gegeven.
Ja de A en nog een heeft zo een mega lijst met niet uit te spreken namen. Vind het knap als mensen het wel kunnen maar denk dat het vaak tweede namen zijn.
Awh onze jongens naam staat al 4 jaar lang in de top 20 en onze meisjesnaam ook. Beiden wel anders geschreven.. balen zeg wil beetje origineel zijn en niet dat er 10 anderen in de klas zitten met dezelfde naam..