Wij zijn in verwachting van een tweeling...jongen en meisje!! Maar nu liggen mijn vriend en ik nog wel een beetje uiteen van wat we leuk vinden. We weten wel dat het leuke korte hollandse namen moeten worden.... Hebben jullie nog leuke combinaties???
Gefeliciteerd, wat bijzonder! Zomaar wat suggesties: Joep & Maud Max & Isa Jip & Tess Thijs & Yfke Bas & Lisa
Sem en Britt Daan en Isa Ken een tweeling met de namen Sem en Fay erg leuk Tom en Bo Lotte en Finn Jim en Lynn Yara en Dean Raf en Maud
Mees & Pien Thijs & Fleur Siebe & Fiene Luca & Floor Daan & Saar Jip & Josje Stijn & Britt Bas & Noor Pim & Roos Joost & Jet
Wat leuk een jongen en een meid! Hier wat ideetjes: Guus en Roos Teun en Pien Luuk en Saar Thijs en Pleun Daan en Noor Joep en Wies Siem en Loes Bas en Fleur Tijn en Floor Lars en Iris Finn en Tess Sjoerd en Eva
er staan echt al veel leuke namen tussen! ik houd zelf ook van korte namen.....vind 2 dezelfde voorletters wel leuk maar als je geen 2e naam wilt is het misschien niet zo praktisch met post enzo... bo en britt seth en suze liam en line saar vind ik ook leuk.....
Roosmarijn vind ik een heel mooie naam Voor een jongen moeilijk... Oh ik zie net dat je korte namen wil hmm....
Zoiets vind ik ook erg leuk ja! Dan zijn het twee heel andere namen, die door de beginletter toch bij elkaar passen. Maar dan zou ik eigenlijk wel een 2e naam geven ja... Puur omdat dat wel zo praktisch is.
Ik ken een tweeling dat waren echt plaatjes maar wel o zo ondeugend en die hadden de namen MAX & MEREL ... vond het zo geweldig!.. Succes!
Amber & Aaron Benthe & Joost Claire & Olivier Edith & Bastiaan Esther & Dries Evelyn & Rick Féline & Illias Giese & Emiel Jill & Fabian Kaat & Daan Lana & Finn Leslie & Aiden Liene & Chiel Lynn & Julian Mara & Flor Margot & Andries Mente & Freek Nina & Damiën Phebe & Noah Yenthe & Marijn