Voor een meisje zijn we eruit, dat gaat Fiene worden. Maar voor een jongen vinden we het echt heel lastig! We vonden Jonne leuk, maar nu krijg ik van alle kanten te horen dat mensen dat een meisjesnaam vinden :O Hoewel het toch echt een jongensnaam is (meisjesvariant is Jonna of Yonne), maar vind het zo sneu als iedereen denkt dat ie een meisje is! Onze eisen: - GEEN engelse naam - Moet duidelijk een jongensnaam zijn, maar tegelijk een lieve naam - Moet passen bij Fiene (die schuift evt door naar de volgende) - 2 of 3 lettergrepen ivm onze achternaam
Ik vind Jonne ook meer een meisjesnaam ... Euhmmm Jesse Wessel Thijm(en) Nils Siem Jens Noah Thijs Cas
Noah, Thijs, Jurre, Senne vind ik erg leuk! Mijn man helaas Jurre, maar die naam kan hij niet uitspreken, dus gaat hem niet worden.. Noah probeer ik er al een tijdje door te krijgen, dus ik hoop dat hij die nog mooi gaat vinden. In die tussentijd wacht ik op nieuwe suggesties
Mees hadden we inderdaad ook in gedachten, maar we twijfelen of we dat ook nog leuk vinden bij een volwassen man? Verder heeft man tot nu toe nog alles afgekeurd :S Echt frustrerend!
-Senne -Milan -Levi p.s.: Je schrijft dat je man de naam Jurre niet uit kan spreken,hoe komt dat dan als ik vragen mag?
Hij spreek de 'r' heel erg achter in zijn keel uit en op een of andere manier klinkt het heel lachwekkend als hij dan 'Jurre' moet zeggen Klinkt dan zo'n beetje als 'Juuge'
Noah, natuurlijk 8) Mijn man kan de naam Jurre ook amper uitspreken. Die zegt de R met een G klant. Dat klinkt als juggggge
Kobe ga ik ook even voorstellen! Maar we hebben nu inmiddels al één naam op ons lijstje: Ruben En voor een meisje is Hadassa erbij gekomen. Misschien dat jullie hier nog wat mee kunnen?
Ruben vind ik ook een erg mooie en lieve naam!!!! Jonne vind ik ook een meisjesnaam! mn nicht heet ook zo!