Wie weet er warme romantische namen? Voor een jonen en een meisje? Bijbelse namen vinden we ook erg mooi. Wat we tot nu toe hebben: Meisje: - rosa - Anna - Eva - Julia Jongen: - Levi - Bram - Daniël - Julian Hebben jullie nog mooie ideeën suggesties?
uit jou lijstje vind ik julia voor een meisje en julian voor een jongen het leukste! Livia voor een meisje vind ik ook erg leuk.
Emma voor een meisje. Of Nina of Isa. Voor een jongen vind ik dergelijke namen veel lastiger...maar Julian vind ik sowieso gewoon een erg leuke naam.
Anna vind ik leuk en Jolijn vind ik voor een meisje ook leuk. Voor een jongen vind ik Julian leuk en als suggestie nog Jonathan
Hannah vind ik ook erg mooi of Chanel of Imani... Thijmen of Romeo (uitgesproken Roomeejoo) voor een jongen voor een jongen blijft het altijd lastiger vind ik. Ik had ooit een Indiaanse jongen in de klas die heette Novandi...vond ik ook altijd mooi. Succes ermee!
Hannah en thijmen vind ik ook erg mooi! Lukas zo heet het zoontje van hele goede vrienden van ons hij wordt nog 1 dus dat doen we maar niet!
Uit jullie meisjesnamen vind ik Julia en Eva de leukste namen. Rosa vind ik echt een naam voor een oud persoon (maar dat kan liggen aan het feit dat ik uit België kom). Anna vind ik best wel leuk. Uit jullie jongennamen vind ik Julian en Levi het leukst. Bram vind ik ook best wel mooi maar minder. Daniël vind ik echt niets.
Ik moet zeggen dat ik al jullie namen erg leuk vind. Hier nog wat suggesties; Leah Sarah Febe Rosalie Feline Joël Nathan Marcus Maarten
Wij hebben een Isabella ( Isabel) en Julian. En natuurlijk vind ik die het allerleukste Verder vind ik Bram en Emma of Emilie erg leuk.
Eva, Julia, Levi & Julian vind ik de mooiste namen uit jouw rijtje. Bram vind ik echt vreselijk,ik snap maar niet dat mensen dat een mooie naam vinden maar dat is mijn mening
Julia en Daniël vind ik mooie namen uit jullie lijst. Verder misschien: Rebecca Rosalinde Gwendolyn Nathaniël Caspian