Voor een meisje zijn we er uit, maar voor een jongen blijft het moeilijk. We zoeken een naam die niet begint of eindigt met een R (wegens achternaam), max. 2 lettergrepen heeft en hollands, scandinavisch of engels is. En als het ook nog bij Luna past is het helemaal goed. Wie roept?
Owen stond op het lijstje bij de vorige. Weet niet of ik het nu nog leuk vind... (dus denk van niet). De rest is het helaas ook niet helemaal. Toch bedankt voor je reactie.
Tja, Sverre natuurlijk... Of Jens, Sven, Kjelt. Levi is al genoemd, vind ik ook erg mooi bij Luna. Moeilijk... Succes met kiezen!
Leuk, al die tips. Ik heb de namen voorbij zien komen van mijn eigen vader, de pappa, collega's, kinderen van vrienden of collega's of kindjes uit de groep van het KDV. Daarnaast (helaas slechts) een enkele naam die geen associatie oproept, maar die het ook niet is. Levi is een leuke optie, maar ben er nog niet uit of ik twee kinderen met een L wel wil.... Sven vind ik heel leuk, maar daar ken ik er al een paar van. Moeilijk! Tips blijven welkom.
Wij hebben een Lune (met de -e- klank) En als er ooit een broertje komt gaat hij ws Thije/Tije heten. Past ook goed bij Luna vind ik. Verder misschien: Brent Finn Tristan ?
Hoi, Hier even op de Hollandse tour, misschien zit er iets voor je bij?! Luna en Bas Luna en Stijn Luna en Thijs Luna en Tim Luna en Tom Luna en Cas Luna en Pim Luna en Mees Luna en Siem Luna en Ties Luna en Daan Luna en Gijs Luna en Joep Luna en Timo Luna en Mats Luna en Willem Luna en Michiel Luna en Sjors Luna en Ruben Luna en Kasper Luna en Raf Luna en Niek Luna en Stef Luna en David Luna en Timo past mooi door dezelfde soort lettercombinatie MKMK (medeklinker, klinker) Nog een paar van die ideetjes: Luna en Milo Luna en Mike Luna en Dani Luna en Ravi Luna en Tygo Luna en Nino Luna en Taro Is het wat? Groetjes, Lotti