Pff wat een karwei.. Een jongensnaam bedenken! wij willen graag een korte stoere naam voor onze zoon en hebben op dit moment de volgende namen: - Mick - Tijs - Vince Welke vinden jullie het leukst? Andere opties zijn welkom!
Zo veel kinderen heten hier Tijs, ik vind het echt te vaak voorkomen en daardoor niet zo leuk. Vince vind ik wel gaaf!
Mick of Tijs! Andere ideetjes: Bas Bram Brent Cas Chiel Coen Daan Dave Giel Ian Jesse Jim Joep Jonas Joost Jop Joris Jort Jur Koen Levi Luuk Pim Stef Tom
Vince!! Je hoort hier veel Finn, maar ik vind Vince veel leuker en stoerder klinken, meer 'af'. Tijs ook leuk, maar zou het dan wel met een h schrijven.
Bedankt voor de reacties! Denk dat vince en tijs wel wat gelijk lopen en darlt mick minder in de smaak valt.. Leuke is dat ik in het begin van de zwangerschap een lijstje had gemaakt met 15 kobgensnamen en 15 meisjesnamen.. En toen mijn vriend liet van elk lijstje de leukste liet kiezen en ik dat vervolgens ook deed.. We kozen allebei dezelfde jongensnaam en meisjesnaam haha! De jongensnaam was vince..