Miron is bijzonder, eens wat anders, maar past niet bij onze namen en de plaats waar onze dochter op zal groeien Mare en Maren, allebei mooi, maar ook niet helemaal wat we zoeken. Al lijkt Maren wel redelijk op Marin Nova vind ik ook heel mooi, maar is 'te hip' voor onze omgeving...
Marin! Ik vind het een ontzettend leuke naam, maar lijkt veel op de naam van mijn zoontje, dus valt hier af voor een 3e.
Mila is prachtig! Dat het een top-10 naam is, zou niet uit moeten maken, in mijn ogen. Betekent alleen maar dat er heel veel mensen zijn die het óók een prachtige naam vinden
Marinde is het net niet. Lastig hoor! We hebben nog even om na te denken... We neigen toch meer naar Marin, zoals het nu staat. Marin + past bij onze namen; apart, maar niet te; komt al lange tijd als favo naar boven, lief maar ook wel stoer - het kan voor jongens en meisjes, dus niet meteen duidelijk voor sommigen; uitspraak kan verwarrend zijn (wij willen Maa-rin zeggen en niet MarIEn) Senna + past bij onze namen, vlot en stoer - toch de gedachte er steeds bij dat het ook wel wat een hondennaam is ; onze achternaam eindigt ook op een A, dus het loopt 'minder lekker'. Mila + vlot, kort maar krachtig, stoer! - onze achternaam met A op het einde; niet echt passend bij onze voornamen (vind ik dan...); we zijn Friestalig (past de naam niet helemaal thuis, vind ik...) Als iemand nog goede adviezen/tips heeft; ik hoor ze graag!