Ik vind het een prachtige naam! Waar doen die mannen nou moeilijk over hè? Nou is het bijna met alles wat ik opnoem en hij noemt zelf bijna niks op! Maar voor jullie begint de tijd idd te dringen! Hebben jullie wel een paar opties?
@Haver11 en @piscean Gisteravond laat hebben we nog vrij veel input gekregen van dames die hier op t forum in hetzelfde groepje zitten als ik, heb ik nog 2 databases doorgezocht waarvan één megagrote en hij ook nog 1 database. Toen kwamen daar 5 namen uit. Toen hij naar bed was heb ik de andere namen die we al hadden op een briefje geschreven en deze 5 in willekeurige volgorde onder elkaar gezet (zodat ie per naam kon lezen/horen hoe het icm. de andere namen zou klinken). En m de opdracht gegeven van deze 5 zn top 3 te maken. Gisteravond had hij één naam die er merkbaar bovenuit sprong voor hem. Ik heb uiteraard alle 5 de namen nog eens flink door mn hoofd laten gaan en toen toch ook overstag gegaan voor die naam. Dus ik had verwacht dat hij die op #1 zou zetten. En je raadt het misschien al, maar die naam stond niet eens in zn top 3! Echt niet wat ik verwacht had dus. Dus ik had vanmorgen echt zoiets van; hóe gaan we híer dan uitkomen in godsnaam?!??!? Vanavond aan tafel ging het totaal contra aan hoe het gisteravond ging: binnen 5 minuten waren we er alsnog ineens uit! Dus helemaal heppie de peppie want begon m met deze termijn toch wel te knijpen zo langzamerhand. Wil vooral gewoon nog even mentaal de tijd hebben om de namen een aantal keer in mn hoofd uit te spreken zodat je er pas écht feeling mee krijgt. Hoop voor jullie dat het ook snel rond is!
Whahahah dus zo kan het ook!! Wij hebben nu ook een naam die we steeds hardop zeggen om er een gevoel bij te krijgen.