Wij vinden de namen Rover en Storm echt hele leuke namen (geen tweeling, maar of/of). Wat vinden jullie?. Op de een of andere manier vind ik het hele stoere maar ook lieve namen maar geeft het me ook een beetje een negatieve associatie. Hebben jullie dat ook of ligt dat echt aan mij?
Het is niet helemaal mijn smaak, maar er zijn minder mooie namen. Ik vind het geen lieve namen. Wel stoer!
Niet mijn smaak. Vind ze ook niet lief.. Vind ze wat hard en dus eerder stoer. Maar mijn keus zou het niet zijn.
Rover - ik denk gelijk aan de automerk, model Range Rover om precies te zijn... Nope, vind het niet mooi Storm - lief vind ik het zeker niet. Maar vind het beter klinken dan Rover
Als het je een negatieve associatie geeft denk ik dat het nog niet dè namen zijn. Zelf heb ik er niet zo veel mee. Beetje trend-namen en daar hou ik niet zo van.
Afschuwelijk, vooral Rover. Je noemt je kind toch ook geen Dief? Storm ook echt niet mijn smaak. Sowieso omdat het een zelfstandig naamwoord is, maar ook omdat het wellicht totaal niet bij je kind gaat passen. Stel dat het een klein verlegen ventje wordt...
Storm vind ik beter dan Rover alhoewel het me ook een beetje een code oranje associatie geeft. Belangrijker: je hebt er zelf een negatieve associatie mee. Waarom vind je het dan leuke namen?
Beide niet mijn smaak. Rover is een automerk. En daarnaast vind ik het een hondennaam. Sorry. En ik heb niks met natuurnamen als storm, madelief, wolf, merel enz. Maar het belangrijkste is dat jullie het leuk vinden! Dus als een van de twee de naam is voor jullie zeker doen.
Ik zou ze niet kiezen maar vind het opzich best leuke namen. Storm heb ik wel vaker gehoord. Rover vind ik wat dat betreft wat origineler. In GTST zit ook een Rover. Best leuk en vind de klank ook wel mooi! En zowiezo zou ik proberen om niet te veel van andermans mening uit te gaan maar te kiezen wat jullie mooi vinden
Ik hou wel van dat soort namen, al hebben eerder Binck/Bink, Wolf of Vos mijn voorkeur 'Een rover' is natuurlijk niet echt positief nee, maar Rover als naam vind ik toch wel anders. Daarbij heb ik die negatieve associatie niet. Vind ze allemaal wel stoer (niet lief). Bij lief denk ik eerder aan de meisjesvarianten zoals Linde of Vlinder oid.
Absoluut niet mijn smaak. Zeker niet als je denkt hoe het klinkt als een volwassen man zich voorstelt. Maargoed, ieder z'n smaak. Vind het ook geen lieve namen.
Storm is echt leuk! Stoer. Of Wolf. Storm is echt een leuke naam. Als jij de naam goed vind dan is het toch prima.