We zijn nog steeds bezig met namen voor ons meisje... Onze zoon heet Kyano en nu hadden wij de naam lieke, wat vinden jullie ?? Kyano en Lieke ?? Groetjes
Ik vind het eerlijk gezegd twee totáál verschillende namen. Als je het belangrijk vind dat het een mooie combinatie is, zou ik zelf voor een andere meisjesnaam gaan. Maar buiten dat vind ik Lieke wel een leuke naam!
Vind het inderdaad ook twee héle verschillende stijlen van namen. En daarom dus niet zo goed bij elkaar passen.
Eerlijke mening: Tsja ik ben het ook met bovenstaande eens...leuke namen maar vind het niet zo mooi samen
ai moeilijk moeilijk moeilijk... ben nog druk bezig met een andere naam zoeken zoveel moeilijker als toen met Kyano.. maar we hebben nog eventjes
Ik vind het ook niet zo mooi samen, Lieke vind ik ook niet zo. Om een beetje in de klank te blijven van Lieke, draag ik de naam Lyze aan. Kyano en Lyze vind ik leuk klinken samen.
Ik vind het wel een mooie naam maar hoe zou jij Lyze uitspreken dan ? Wel gewoon als Lize ?? Of lieze? Dank je wel groetjes
Lieke vind ik geen mooie naam en het past ook niet bij Kyano, maar als jullie het leuk vinden gewoon doen! Saartje vind ik dan echt veel leuker als Lieke maar ook dat vind ik niet bij Kyano passen. Van wat voor namen hou je?
Eerlijk gezegd: ik vind ze niet zo goed bij elkaar passen... heel ander type namen... Wel beide leuke namen! Moeilijk hè namen kiezen
Ik heb ook een K.ya.no en mijn dochters heten D.eny.ce en J.ad.ey. Mijn volgende dochter zal T.hyr.za gaan heten.
Ik vind het niet zo mooi bij elkaar passen. Maar als jullie de naam heel mooi vinden zou ik die gewoon kiezen. Wat maakt het toch eigenlijk uit... Alles hoeft toch niet perfect passend te zijn...
Prachtige naam Lieke! Inderdaad niet helemaal hetzelfde genre als Kyano, maar who cares???? Het zijn toch twee verschillende kinderen... ik zou me daar echt niet zo mee bezig houden hoor!
Vind het niet bij elkaar passen, beetje aparte conbinatie Maar ja, waarom moet het passen?? Hihi lastig he?!
Na de naam Lyze, die hier boven aangedragen werd, kom ik met de naam Alyssa, wat ik wel een hele mooie meisjes naam vind naast Kyano