Hallo allemaal, Wij zijn vorig jaar januari trotse ouders geworden van onze dochter Nicole. In augustus verwachten we ons 2de wondertje. Wij laten geen geslachtsbepaling doen dus moeten we 2 namen bedenken. Nou is onze vraag natuurlijk; hebben jullie leuke ideeën voor een meisjes- en/of jongensnaam die past bij Nicole? Alvast bedankt voor het meedenken!!!
Nicole en Yvette Nicole en Céline Nicole en Danique Nicole en Anique Nicole en Esmée Nicole en Maxime Nicole en Manouk Nicole en Romy Nicole en Yara Nicole en Tamar Nicole en Dominic Nicole en Thimo Nicole en Pascal Nicole en Jorick Nicole en Yannick Nicole en Dion Nicole en Marnix Nicole en Maxim Nicole en Alain Nicole en Julian Nicole en Milan
Alvast bedankt voor de reacties. Er zitten een paar tussen die we op onze "mogelijke namen" lijst hebben gezet. De jongenslijst is iets langer dan de meidenlijst.Toch hebben we nog niet DE naam gevonden. Kortom suggesties zijn nog steeds zeer welkom! Vind het erg leuk dat jullie zo meedenken! Het is zoooo lastig een leuke naam te bedenken.
Maureen emmelie Diane sophie Yvette Fiene Jolieke Fabiënne aafke Minke iemke Lieke Katlene Erena Elene renske maaike
ik dacht gelijk aan petrick wat lastig he, wij zijn nu voor de eerste aan het verzinnen maar dat is al moelijk. Maar bij jullie moet het ook nog bij elkaar passen. succes groetjes han
Ja heel lastig dit. Maar goed we doen ons best!!!Voor een jongen heb ik alvast een poll gemaakt. Graag zou ik willen weten wat jullie een leuke passende naam vinden en ook waarom of juist waarom niet. Meisjesnaam is nog steeds lastig. Dus suggesties blijven welkom
Nicole en Alysha / Alisha Nicole en Alyssa / Alissa Nicole en Chelsea Nicole en Alice (Elles) Nicole en Chantal Nicole en Britt Nicole en Louise Nicole en Amber Nicole en Gwen Nicole en Julie Nicole en Jody Nicole en Jade
HOi, kan me voorstellen dat het lastig is! Ik heb op Alain gestemd omdat Nicole en Alain allebei iets Frans hebben... maar het hangt natuurlijk ook van je achternaam af. Bruno vind ik ook erg leuk!
achternaam is heerlijk oerhollands: de Wind!!! Bedankt voor de stem! We zijn benieuwd naar meerdere reacties op de poll en nog wat meer tips voor een meisjesnaam! Die blijkt hier toch het moeilijkst te zijn
ik vind Bruno heel leuk. Ik ken een Bruno, zn naam wordt uitgesproken als Broeno. Klinkt leuk bij Nicole ook .
Vind het eigenlijk stiekum zo jammer dat zo veel mensen de naam Roan nu in hun poll noemen. Onze kanjer heet ook zo, maar als ik had geweten dat het zo'n popi naam zou worden, dan had ik me denk ik wel bedacht..... Hoe dan ook veel succes met het kiezen van de naam!!!
Tjongejonge er word al flink gestemd zag ik! Super dat jullie zo meedenken!Vooral niet mee stoppen ! Zou het leuk vinden als er nog wat ideeën voor meisjesnamen kwamen! Dat gaat bij ons erg moeizaam!!!!! Alvast bedankt voor jullie hulp!