Ik zou ook voor Sylvie kiezen, al denk ik dan wel weer gelijk aan Sylvie Meiss. Lorena vind ik ook wel leuk, maar dan leg ik weer gelijk een link met GTST. Daarom hou ik dus een beetje van aparte namen...
Ja idd, bij sylvie denk ik aan sylvie meis, maar het is wel een redelijk originele naam. jennifer vind ik te amerikaans. ik zou voor sylvie gaan, ik hou van wat kortere namen. hoop dat jullie eruit komen.
niet mijn smaak , ken er ook niet echt van kiezen, als het een moetje is dan jennifer maar volg je eigen gevoel. laat het voor jou goed voelen
Ook niet echt mijn smaak, vooral priscilla niet, maar gelukkig verschillen smaken, dat houdt het ook leuk! Ik ben zelf meer van de turkse namen en gelukkig heb ik ook een turkse man Maar als ik zou moeten kiezen vind ik Jennifer toch het leukst en Sylvie op nummer 2. Maar Sylvie doet me weer aan Sylvia denken en dat vind ik dan weer minder! Jennifer is leuk, ook omdat je er een nederlandse uitspraak aan kunt geven! En je kan het leuk afkorten tot Jenny! Succes met jullie beslissing!!
Ik zou voor Sylvie gaan. En tja de vergelijking met sylvie meis die duurt maximaal 2 weken daarna word het gewoon Sylvie hoor. Spreek uit ervaring haha, Carice! oh van Carice van Houten... ja die ja, maar dit is onze Carice Succes
mijn naam zit er ook niet echt tussen maar als ik dan moet kiezen vindt ik sylvie het mooiste!!maar het allerbelangrijkste is wat jullie het mooiste vinden!!jullie kunnen onze naam ook wel niet mooi vinden luister naar je gevoel das het beste!!succes met het kiezen van de naam
Ik vind het ook moeilijk kiezen, niet echt mijn smaak, Mariska vind ik denk ik het leukst, hoewel ik Jenn(ifer) ook leuk vind. Verder nog wat ideeen misschien: Jenneke Lisanne Sylvana Virginia Gina Julie
Ik ga voor Sylvie. Eerste waar je aan denkt is idd Sylvie Meis, maar mijn vriendin heeft een dochtertje Sylvie en ik denk nooit meer aan Sylvie Meis dat is er dus zo weer af! Priscilla vind ik echt verschrikkelijk, sorry
Mijn smaak is het ook niet (sorry) maar dan ik voor JENNIFER zo heet ik zelf ook . Officieel het ik heet op de Engelse manier, maar iedereen zegt het op de Nederlandse