Hallo! Wij vinden Kéla / Kayla / Kaila / Kaela een mooie naam voor als we een dochter verwachten, wat we a.s. maandag zullen weten als het goed is Maar wat vinden jullie de mooiste schrijfwijze? Zal wel aan m'n hormonen liggen want ik kom er echt niet uit, normaal weet ik dit soort dingen meteen.. haha So help me out! (Uitgesproken als Kee-laa dus!!)
Hahah, zoals jij het nu schrijft staat er 'kee-aa-la', neem aan dat je Kaela bedoelt Ik vind Kaela minder omdat je het ook kunt lezen als 'kah-ee-la'. Kaila kan snel 'kaj-lah' in uitspraak worden in plaats van 'kee-lah'. Kayla vind ik het mooist staan en is voor mijn gevoel de meest duidelijke schrijfwijze (na Kela / Kéla dan, maar dat vind ik niet mooi staan - Kelah / Kélah zou trouwens ook nog kunnen).
Ik zou gaan voor Kaela. Kaila en Kayla zouden mensen denk ik eerder uitspreken als kajlaa. Of evt. Kela kan ook (met streepje), maar vind Kaela dan mooier.
Ja ik ook Kayla. MAar voor mij is er echt wel een verschil tussen Kela/Kéla en Kayla qua uitspraak..Alleen wss voor boerenhollanders niet XP Grapje moet kunnen Maar ik bedoel dus dat Kayla op z'n Engells is, met een rollendere ay en Kela echt kort zoals het woord akela, zegmaar. Weet niet of het duidelijk is?
Ik zou deze namen niet helemaal hetzelfde uitspreken: - Kéla = keela - Kayla = keejla - Kaila = kajla - Kaela = kaeela Dan zou ik gewoon voor Kéla gaan, maar vind het een vreemde naam zo zonder 'j'. Ik vind Kayla (keejla) dan wel mooier.
Ik heb de indruk, dat de uitspraak KEELAA moet worden. Hoewel ik eerder de traditionele spelling heb gehanteerd bij mijn dochter, ben ik wel ''gek'' op de combinatie ae. Maar dat is meer de è zoals in Scandinavië. Ik heb toch op de vierde optie gekozen. Omdat je dan in mijn theorie iets krijgt als Kella.... 1 > Keelaa 2 > Kajlaa 3 > Keelaa 4 > Kellaa
Oké bedankt voor de reacties Zie al dat dr een duidelijke winnaar uit de bus is gekomen! Hier komen we weer wat verder mee.
Kayla ook inderdaad.. en de naam doet me denken aan een model uit America's next top model. In dit geval een positieve associatie want ik vond haar wel een mooi, lief en sterk persoon
Ja ik herinner me dat model ook nog! Het doet me ook denken aan een van de moeders uit MTV's sixteen & pregnant, die heette ook Kayla!
Kayla of Kaela. Verkeerd uitspreken zal vast vaak gebeuren, maar dan verbeter je mensen gewoon en de meesten zullen het dan ooit wel leren.
Als je het echt uitgesproken wil als Keela dan zou ik voor kéla gaan. De andere 3 hebben naar mijn mening echt een andere uitspraak. veel mooier nog vind ik het zo geschreven: Kelah. succes met je keuze