Dag meiden, Wij hebben al een zoon Maurits. Nu zoeken wij hier een klassieke naam bij. Wat vinden jullie van de combinatie Maurits - Hidde?
Ik vind Hidde een heel ander soort naam als Maurits. Maurits vind ik een beetje kakky en Hidde (een frieze naam) vind ik daar niet bij passen.
Ik vind het niet echt mooi staan...maar als Hidde voor jullie De Naam is, zou ik het gewoon doen. Ik bedoel, het zijn toch in eerste instantie individuen en ze zullen uiteindelijk toch hun eigen weg gaan...dan is Maurits niet meer overal 'de broer van Hidde' en Hidde niet meer overal 'het broertje van Maurits'. Maar als je per se iets passends wilt, iets als Lennart of Laurens ofzo vind ik veel beter bij Maurits passen.
Ja Laurens past er mooi bij! Ik vind Hidde een beetje "plebs" klinken naast Maurits. Zou echt voor een langere naam gaan met meer klinkers, meer in de richting van Laurens, Maurice, Xavier and so on..
Ik vind Hidde een leuke naam, maar niet in zo in combinatie met Maurits. (hetzelfde als Zinaa). Ik zou ook gaan voor meer klinkers in de naam; Tobias, Floris, etc.
Geen mooie combi. Maurits vind ik niks aan...een echte kaknaam. Hidde vind ik wel leuk.. Bij Maurits moet je denk ik idd iets van Laurens of Christian bij doen.
Ik vind Hidde wel een leuke naam, maar zie het als een leuke jongen van het platteland of uit het noorden van het land. Terwijl ik Maurits een beetje een kak/hockey naam vind. Dus ik vind het op het eerste gezicht een wat vreemde combi.
Ik vind Maurits veel klassieker dan Hidde. Dus niet echt bij elkaar passen... Zou eerder denken aan bijvoorbeeld Maurits en Julian.
het zijn dan wel broertjes, maar dan hoeft natuurlijk hun naam niet optimaal bij elkaar te passen het is allebei niet echt onze stijl, maar de namen zijn wel heel verschillend..