Momenteel alweer voorbij de 20 weken, maar nog niet uit de naam! We weten niet wat het wordt. We hebben al twee kinderen; Milou en Sam dus daar moet de naam wel bij passen. Voor een meisje zitten we te twijfelen tussen: Lynn, Lizz(y), Mara en Loïs. Voor een jongetje weten we het helemaal niet. Ik hou wel van iets apartere namen, maar mijn man echt niet, we zijn wel op zoek naar een korte naam. Ik vind Finn wel leuk en Julian ook wel, maar het zijn niet dé namen.. Kunnen jullie ons helpen? (ook wat betreft de meisjesnaam).
Van jouw lijstje vind ik Loïs er het leukste bij! Voor een jongetje Tygo? Dat vind ik uiteraard de mooiste naam, maar past ook goed bij je andere kindjes.
Ik vind Tygo wel een leuke naam, alleen heb er een slechte associatie bij. Ik heb in de jeugdhulpverlening gewerkt met een kindje wat Tygo heette en dat was niet zo'n leuk kind
Oooh ik vind al de namen die je noemt mooi XP Ik zou Mara niet doen omdat ik 2 M-en persoonlijk niet zo super vindt, ook al vind ik het wel een super naam. Als ik moet kiezen ga ik denk ik voor Loïs! Staat er ook leuk bij!! Finn en Julian zijn allebei 2 van mijn favorieten XP Ik zal mijn andere favorieten eens noemen, wie weet komen onze smaken overeen! Ben/ Benjamin Hugo Jonathan Daan/Daniël Nathan
Milou en Sam, wat een leuke namen! Sam is wel een jongen of niet? Mara - vind ik de mooiste naam uit het lijstje (steekt er voor mij met kop en schouders bovenuit), alleen moet je hierbij dus overwegen of je twee keer een voorletter M in het gezin wel wilt. Lynn - Deze naam vind ik redelijk, maar wel weer heel Engels. Past voor mijn gevoel niet heel erg goed bij Milou en Sam. Lizz(y) - Lizz vind ik onuitspreekbaar, klinkt niet lekker, Lizzy wel, maar vind ik weer zo kinderachtig. Loïs vind ik echt geen mooie naam, maar ik heb op dit forum al gemerkt dat ik hierin in de minderheid ben . Andere ideetjes voor een zusje: Jola, Nora, Isis, Iva, Nowa/Noa, Lara, Rosa / Roza, Elze / Elza, Suze / Suus, Cléo, Chloë, Féline, Mári, Iselin, Anniek, Novy, Inci, Emma, Gwen, Joë / Jowi / Jowy, Bo/Beau, Indra, Noa, Jenthe, Lot / Lotta / Lotte, Lou, Yara Ideetjes voor een broertje: Bas, Noah, Ichi, Luca, Roan, Olaf, Tijn / Thijn, Jens, Cas, Timo, Seb / Sep, Sebbe / Seppe, Jens, Jip, Boas / Boaz / Joas / Joaz, Ewoud, Isha, Jurre, Youri, Milan, Jorn, Joren, Jelte, Pim, Joppe, Luc, Daan, Milas, Levi, Tobias, Casper, Lars
Sam is inderdaad een jongen Benjamin vind ik leuk, maar mijn man zei dat het dan waarschijnlijk dan Ben zou gaan worden, maar dat vind ik weer niet leuk! Luc en Daan vind ik ook leuk, maar die heb ik al in de familie. Lars vind ik ook leuk, maar hoor ik te vaak. Luca is bij mij nog in overweging, maar we hebben al een Luc in de familie, dus misschien niet zo handig! Qua meisjesnaam wordt het wel 1 van de 4 die we in gedachten hadden, maar toch bedankt voor de aanvulling Zitten wel mooie namen tussen, misschien als 2e naam.
Milou en Sam <3 Ik denk dat ik van de meisjesnamen Mara en Loïs het leukst vind... Lynn en Lizz vind ik te Engels. Nadeel van Mara is inderdaad dat het ook met een M begint, wat dat betreft is Loïs misschien het 'handigst'? Voor een jongen misschien: Niels Mats Jens Job Noud Koen Thijs Stijn Tijn Mees Cas Timo Pepijn Lucas
Mijn man kwam gisteren met de naam Jim (gewoon uitgesproken zoals je het schrijft). Ik weet niet wat ik er van vind. Wat vinden jullie? En past het bij Milou en Sam?
Ik moet zeggen dat ik zelf ook nog niet echt overtuigd ben van Jim. Zelf vind ik toch Finn of Julian wel het leukst op dit moment, maar mijn man niet! Lastig! Misschien moet het dan maar gewoon een meisje worden Daar zijn we het wel over eens dat het één van de 4 wordt! Dat is al heel wat haha
Mara vind ik erg leuk!! en normaal vind ik twee keer dezelfde voorletter niet zo leuk ivm jip en janneke effect maar dat heb ik met Milou en Mara helemaal niet. kan heel goed wat mij betreft. Lizz(y) vind ik te engels, wel een leuke naam, is bij mij ook in overweging geweest, maar dan op z'n nl's, dus gewoon Lis. Loïs vind ik echt geen leuke naam, sorry. Lynn, wel aardig maar een beetje standaard, saaiïg... Qua jongensnaam: Finn is erg leuk Jim vind ik ook wel kunnen Julian vind ik er niet zo mooi bij andere opties: Jorn Cas Jorg Wessel Jurre Dex Fedde Senn oh en wat ik ipv Julian wel heel leuk vind is Julan.