Roan, leuke naam. Sam is niet echt een keurige naam. Wil geen discussie beginnen over wel of niet aso, je kan het in je keuze meenemen. Zeg niet dat ik het daarom niet zou kiezen.
Roan, absoluut. Heb het idee dat Sam echt zo'n 'modenaam' is waarvan er waarschijnlijk bij je kind in de klas gaan zitten. Daarnaast vind ik Roan ook wel iets stoers hebben.
Ik zie je berichtje nu pas, sorry Ben je er al uit? Wij hebben Sam, Daan, Pim of Mees nog op ons lijstje.
Roan. Doet me wel denken aan lotr maar Sam doet me denken aan die moppen waar Sam en moos altijd in voor komen...
Vind het allebei niks, daarnaast ken ik trouwens twee meiden met de naam Roan (Een heet Rowan, de ander Roan) dus zie dat net als Sam als een unisex naam. Heb daar verder niks optegen hoor, maar vind Sam te populair en Roan te hard. Is Samuel geen optie? Of - Boaz (ook OA klank) - Noah (wordt wel populairder ook, maar nog niet zoals Sam) - Joah
Ons zoontje heeft ongeveer dezelfde namen, maar iets andere variant. Ik zou gaan voor Roan vanuit de keuzes die je nu geeft. Vind Sam niet zo leuk. Ons zoontje heet R.owin S.amuel, waarbij R.owin z'n roepnaam is.