We hebben waarschijnlijk een naam voor onze kleine meid. Ben even benieuwd naar jullie mening, aangezien ik m in m'n omgeving natuurlijk nog niet kan delen! L.orèn R.omée Roepnaam Romée
Mooie! Vooral de roepnaam! Fijn idee hé om er definitief uit te zijn, kan er weer wat van dat lange zwangerschaps to Do lijstje af 😉
^ dat hoeft niet hoor. Mijn neven heten B.oyd B.oaz en D.emir N.oah maar de roepnamen zijn B.oaz en N.oah. Het staat/klinkt mooier in deze volgorde dan andersom.
Ik vind dat altijd een beetje gek en zou dus ook voor Romee Lorèn gaan. Of gewoon Lorèn als roepnaam gebruiken, want vind het een hele leuke naam!
Dat hoeft natuurlijk niet. Ik ken genoeg mensen waarvan de roepnaam anders is dan hun officiele naam. Bij mijn zoon is de 2e naam ook de roepnaam. Omdat we de combinatie andersom niet mooi vonden. Ahmet Semih klinkt beter dan Semih Ahmet.
T mag wel maar besef je dat je kind bv op school soms aangesproken wordt met z'n eerste naam en dat je altijd op moet letten met het boeken van reizen. Voorletter is niet r. maar l.
Romée leuk, Lorèn niet zo, meer voor jongens. Het is wel gemakkelijker om de roepnaam als eerste te doen, maar het is natuurlijk geen must. Fijn dat jullie eruit zijn!