we hebben meerdere namen op ons lijstje staan voor zusje, maar twijfelen ook tussen deze 2... Onze achternaam eindigt op een S. Ik vind Quincy liever klinken, maar schijnt officieel weer een jongensnaam te zijn..
Ik vind Quincy ook mooier voor een meisje, zou de naam nooit aan een jongen geven. Quinty vind ik minder mooi.
Ik heb gestemd voor Quinty, wij hadden vroeger een hondje en die heette Quincy, dus ik accosieer Quincy met een hondje. Quinty vind ik erg mooi, net als Quinta, vind ik ook erg mooi, alleen onze achternaam begint met een Q dus deze naam is voor ons geen optie. Maar heb Quinta al heel lang op mijn lijstje.
Quincy vind ik erg mooi en kan voor zowel een meid als een jongen. Quinty is ook leuk maar mijn voorkeur gaat naar de c in de naam.
jullie zijn echt grappig haha! ik neig zelf ook naar Quincy. manlief vindt het nog moeilijk.... Het wordt in elk geval een van deze 2
inmiddels hebben we onze keuze gemaakt! Ivm eventuele meelezers ga ik hem hier niet vermelden.. pb'en mag natuurlijk wel altijd