hii allemaal, Als we een meisje zouden krijgen willen we haar V/Fenna noemen, maar nu zou ik graag wat meningen willen hebben over venna met en v of fenna met een f. Wat vinden jullie mooier voor een meisje. Groetjs Marieke 30+4
Fenna... Venna is de naam Fenna, maar dan net alsof de ouders origineel wilden zijn maar dezelfde uitspraak wilde houden, of dat de vader een foutje heeft gemaakt in de spelling toen hij bij het gemeentehuis kwam. Vind die naam daarom er een beetje 'fout' uitzien, sorry.. Vienna daarentegen vind ik wel heel mooi!
Fenna is leuker maar staat wel in de top 10 momenteel. Hou daar zelf niet zo van eerlijk gezegd. Zou Venna inderdaad zien als poging tot orginaliteit. Maar zie daar niets slechts in. Als jullie het leuk vinden.
Ik zou voor Fenna gaan aangezien ik denk dat de meeste mensen de naam zo zouden schrijven, de hele tijd verbeteren lijkt mij niet wat.
Ik vind de V veel zachter en zou dus voor Venna gaan. Vind hem helemaal niet geknutseld, eigenlijk. Ik vind het een naam die op beide manieren kan, net als Mark / Marc, Bo / Beau, e.d.