Wij zijn druk bezig met een naam zoeken voor ons vierde kindje. Het wordt een jongen. Onze andere kinderen heten Celina, Lindsay en Julian. Nu hebben we een aantal opties: Dèvin Levi Lévin Lèvin Wat vinden jullie? Sorry van de streepjes, die willen wij er niet op. Het gaat erom om aan te geven hoe je het uitspreekt. We gaan het dus uiteindelijk schrijven zonder streepjes.
Ik hou niet van streepjes op namen dus gaat mn voorkeur uit naar Levi. Anders vind ik Devin wel mooi (zonder streepje dus). Past ook wat leuker bij de andere kindjes omdat je dochters naam al met een L begint
Devin, omdat het de enige naam is die niet met een L begint. Ik vind het wel de minst leuke naam van je rijtje. In de stijl van Lindsay, dat wel. Julian en Celina vind ik juist een heel ander soort namen.
Bedankt voor jullie reacties! Wij hadden als eerst altijd al de naam Levi, maar omdat die nummer 2 in de top 10 staat waren we daar wat minder blij mee...Devin vinden we echt een leuke stoere naam, maar ik heb meteen de associatie met Devil...Hoe denken jullie daarover? Hebben jullie anders nog andere ideeen van jongensnamen die bij Célina Lindsay en Julian passen? Het liefst een naam met 2 lettergrepen en die niet in de top 10 staat....
Ik vind Levi niet zo mooi bij de namen van je andere kinderen passen. De andere drie wel, daarvan vind ik Devin het mooiste. Moest zelf niet aan Devil denken!
Ik vind Devin het best passen. Heb zelf niet de associatie met devil, maar als jij dat wel hebt, misschien de spelling Devon suggesties : Alec Arvin Ashwin Bodin Denzel Deswin Dion Dustin Edin Evan Fender Ferron Ivor Kellan Marlon Marlow - Merlow Morris Niven Otis Owen Ronin Sennen Yestin
Levin vind ik mooi en apart, beetje bevooroordeeld mijn zoon zijn tweede naam is levin devin vind ik niet leuk en levi hoor ik te vaak.
Ik stem nog een keer voor Devin Origineel en ik zou eerder denken aan Devon (in Engeland) dan Devil. Met name omdat ik de N qua uitspraak echt anders vind dan de l.