Guido! wat je zelf al zegt komt niet vaak voor, en ik vind het leuk klinken! sem is idd te populair nu, bastiaan heb ik niks mee en beetje oudbollig, fedor mwha niet echt leuk vind ik. succes met het uitkiezen van de naam! gr mounia
Guido vind ik echt een hele leuke naam en heb ik gestemd. Heb de naam zelf ook op een lijstje gehad. Bastiaan is ook leuk. Bij Fedor moet ik een beetje aan Vedior uitzendburo denken. Maar weet niet eens of dat eigenlijk nog bestaat. Sem is erg populair en zou ik daarom zelf nooit kiezen. Succes!
Even tussen haakjes, Guido is geen Hollandse naam, maar een Italiaanse. De naam is wel 'bekend' in Holland, dus ja... niet dat het wat uit maakt. Van dit rijtje kies ik voor Fedor, en met Guido op nummer 2. Fedor vind ik origineel, Guido vind ik leuk klinken. Sem vind ik heel mooi, maar veel te populair. Bastiaan vind ik niets, sorry...
Sem! Ik blijf het een leuke naam vinden idd wel erg popu. Fedor vind ik t minst leuk in jouw lijstje.
Jasper Simon Bart Jorrit Joris Marijn Frank Wessel Hugo Wout Jochem Rutger Stef ... Ik hoop dat ik je hiermee verder help? Succes!