Hallo allemaal, we weten sinds een paar uurtjes (vanavond half 9) dat Lynn een zusje krijgt! natuurlijk zijn we super blij alleen nu nog een mooie naam vinden.. Hebben jullie misschien een idee? ik heb niet echt veel dingen waar ik rekening mee wil houden. - de naam van mijn man begint met een C en die van onze dochter al met een L. dus liever niet met die 2 voorletters (ik zelf heb er 3, dus maakt niet uit) - het moet een beetje bij Lynn passen zou iemand mij kunnen helpen kom er niet uit alvast bedankt meiden! groetjes
Volgens mij past bijna alles wel bij Lynn! (behalve hele exotische of ouderwetse namen) Dus als ik jou was zou ik gewoon gaan kijken welke namen je allemaal leuk vind, en dan gaan afstrepen. Bij welke naam heb jij een goed gevoel?
we hebben al een paar ideeën maar de namen lopen zo uit een....... bijvoorbeeld: - Zoëy - Nylah - Kayley / Kayleigh - Noëlla / Joëlla maar het is nog niet echt dat ik zeg dat is hem... dus dacht ik vraag het aan de dames hier, of jullie leuke ideen hebben..
@mermaid: ik vind korte namen ook heel mooi, maar kan geen passsende vinden of ben ik nu echt zo blond...? tess is ook leuk, maar zo heet de hond van onze beste vriend... en Jill zo heet het nichtje van mijn man.. dan vallen er al 2 af..
Ja, als je al een Jill in je omgeving hebt en een hond die Tess heet snap ik dat je daar nu niet voor kiest. Ik vind persoonlijk Iva erg leuk; kort, krachtig en je hoort het niet vaak. Suc6 met je keuze in ieder geval Ik vind de namen die je zelf in gedachte hebt niet echt bij Lynn passen, maar als jullie ze wel helemaal te gek vinden gewoon doen hoor! Edit: Britt (de naam die Bosi noemt) vind ik ook erg leuk, maar die hoor je al zoveel de laatste tijd. Dat zou voor mij al een reden zijn om er niet voor te kiezen.
Lynn en Vera Lynn en Janèl (spreek dan uit als Sjanèl) Lynn en Jantèl (zie boven) Lynn en Maureen Lynn en Maud Lynn en Nikkie Lynn en Zoë Lynn en Raquel Lynn en Naomi Lynn en Melissa Lynn en Tamar Lynn en Tamara Ik zou trouwens ook geen voornaam nemen die begint met een W... dan krijg je nl. als initialen.. W.C. Vind ik zielig...
bedankt voor alle namen, ga ze in de groep gooien! @Wishgirl: onze achternaam begint met een K, dus daar moeten we we een beetje op letten bijvoorbeeld K. K. das niets kan je van alles van maken.. er zijn zo veel meisjes namen, maar zo weinig die bij mij en mijn man allebei in de smaak vallen, dat maakt het zo moeilijk.. maar we doen ons best (meer namen zijn nog wel welkom hoor )
Ik denk dat je hier wel een mooie naam kunt vinden. Echt een leuke site met "soortgelijke" namen als Lynn http://www.geboortekaartjesnet.nl/bel/namen.htm
Aaaaah oke... Dus namen met een C mag ook Dan vind ik dus Chanèl en Chantèl heel mooi... Carmen is ook leuk.. Maar zat gisteravond ATWT te kijken en daar waren ook leuke namen bij... Lynn en Viënna Lynn en Carly Ik blijf denken