Welke naam is het leukst Mijn man komt vanuit de balkan vandaar deze naamkeuzes.... Kaya. Onze eerste keuze Rafi.
Beiden niet mijn ding, maar Kaya vind ik inderdaad vrouwelijk. Zou me daar een kleine meid bij voorstellen in ieder geval. Daarom zou ik ook voor Rafi gaan.
hoewel ik enerzijds wéét dat Kaya een jongensnaam is, ken ik een volwassen vrouw met die naam. Het is dus moeilijk voor te stellen bij een jongetje. Vandaar dat ik voor Rafi ga. Hoewel ik Ravi mooier vind.
Kaya ken ik alleen als meisjesnaam, en vind ik dus niet zo leuk voor een jongen. Rafi.... zou dan liever voor Rafael kiezen, en dan als roepnaam Rafi. Zo gewoon vind ik het een beetje onaf.
Kaya vind ik een meisjesnaam (mijn pony heette zo ). Rafi vind ik wel leuk, al zou ik liever Ravi zien
Dan moet je daar gewoon voor gaan! Je zult nooit een naam hebben die iedereen geweldig vindt. En als mensen jullie zoon kennen, en weten dat hij zo heet, zullen ze het een echte jongensnaam vinden die helemaal bij hem past. Zo gaat dat meestal namelijk wel.
het erg vrouwelijke tutteldoekje van mijn dochter (paardje van noukie's) heet Kaya....dus dan liever Rafi (al is dat ook niet echt mijn smaak, maar dat vroeg je niet)
Kaya is denk ik gewoon een kwestie van wennen, vind het nou niet echt een overdreven meisjesklank hebben. Ik vind Rafi juist niet leuk voor een jongen, vooral die i niet. Raf vind ik wel leuk!
Kaya is toch een meisjesnaam? ik ken in ieder geval een meisje die zo heet. Ik vind Kaya geen mooie naam een hondennaam.