Hallo allemaal, Over een maand of 3 verwachten wij een zoon. We hebben al een naam in gedachten, maar toch ben ik benieuwd of jullie inspiratie hebben. Onze dochter heet Hannah. We willen graag een naam met 2 lettergrepen. We houden wel een beetje van Nederlandse namen. Alvast bedankt!
David. Jeftha. Jona. Jurgen. Milan. Raoel. Maarten. Nathan. Ferre. Kalle. Ivar. Hugo. Eigenlijk passen er heel veel namen bij Hannah (mooie naam trouwens)
Abel Alex Aron Arthur Casper / Kasper David Douwe Felix Ferre Floris Jasper, Jesper Jelle, Jelte Jeroen Jonas Joren Joris Jorrit Jurre Lasse Laurens Lucas / Lukas Maarten Matthijs Melle Merijn, Marijn Michiel Olaf Oscar / Oskar Ruben Sander Simon Sverre Thijmen Tibbe Timo Victor / Viktor Wouter
Axel Abel Jurre Lennart Owen Tijmen Tristan Renzo Philip Morris Timo Tygo Maurits Matthijs Jonah Joas Roan Kieran Sebas Marijn Martijn Hugo Stefan Vincent Floris Joris Jasper Tobin
Ik moet meteen aan de volgende namen denken: David Ruben Matthijs Lucas Jonas Casper Tristan Joris Jasper
Hannah & Aaron, Boaz, Casper, David, Fedde, Floris, Hidde, Jasper, Jesper, Jonas, Laurens, Lucas, Marijn, Maurits, Otis, Pepijn, Quinten, Romijn, Ruben, Sebas, Simon, Thijmen, Thomas, Wessel,
Thanks meiden.. de naam die we in gedachten hebben staat er ook tussen, tevens ook nog een aantal andere mooie namen die ik mijn man ga voorleggen!