Welke neus en kin strips om meeëters te verwijderen, hebben jullie ervaring mee en zijn jullie enthousiast over? Lees veel over die houtskool rage? Gaat om de neus en kin.
Ik vind die van de Kruidvat erg fijn en niet duur. Als je echt een probleemhuid hebt, zou je ook eens kunnen kijken naar Afrikaanse zwarte zeep. Die heeft een goede reinigende werking. Daarna wel goed je gezicht in smeren . Ik gebruik het ook , in combinatie met witch hazel en sea butter. Op de site van natural heroes kan je een pakket kopen voor niet al te duur , daar heb ik het ook gekocht. https://www.naturalheroes.nl/collections/starterspakketten/products/beauty-routinepakketje?variant=12815428878391
Ik lees even mee, mijn gezichtshuid is echt een ramp, zeker rond mijn menstruatie. Dan ben je al over de 40 en ziet je huid eruit als een puber... echt verschrikkelijk vind ik het. @kim90 hoe werkt de witch hazel? De zeep en de shea butter lijkt me logisch, wassen met de zeep en daarna insmeren, maar waar is de hazel voor? Ik vind het nl. een interessant pakket mocht het werken. Ik ga sowieso morgen even kijken voor de strips van het kruidvat. @Bellybell helaas kan ik je dus niet helpen, ik lees wel graag even mee hoe anderen dit oplossen .
Nou heb net de chaorchal ofzoiets neusstrips geprobeerd van kruidvat eigen merk, maar die hoeven jullie niet te kopen. Kwam gewoon 0,0 mee en bleef alleen maar van dat zwarte spul op mijn neus zitten
Compeed (of een andere blarenpleister) schijnt ook goed te helpen, bij alle soorten puistjes en meeëters. Kun je filmpjes van vinden op YouTube, beautygloss heeft er closeup van gemaakt.
Die heb ik vanmorgen bij kruidvat gekocht maar idd, zelfde zooitje als die houtskool. Niet de moeite...
Bedoelde trouwens van Kruidvat de normale strips, die houtskool weet ik niet.. De witch hazel gebruik je als toner, dus na het reinigen en voor dat je je creme / make up op doet. Het moet de poriën verfijnen waardoor er minder vuil in komt te zitten. Verder Zou het je gezicht strakker moeten trekken en t zelfs helpen tegen fijne lijntjes (joepie!! ) Ook nog een optie : aleppo zeep. Dit schijnt ook goed te werken. En ik heb wel eens een masker gebruikt van baking soda, het werkt goed maar droogt je huid wel uit vind ik..
Hier dagelijks aleppozeep en om de 2-3 dagen schub met bakingsoda. Als dagcreme alleen nog maar wat kokosolie. Geen andere chemische troep meer op mn gezicht. Stoppen met zuivel en suiker schijnt ook heel goed te werken vooral met hormonale pukkels. Maar ja de combinatie suiker en hormonale pukkels is toch een lastige om te doorbreken..
die heb ik liggen ga ik meteen nu testen. Heb op het moment weer veel last (tijd van de maand) kom zo terug met mijn ervaring haha
Je moet het er een hele nacht oplaten, sorry, vergeten te zeggen. Ik heb een dikke joekel op mijn kin en ga het vannacht testen. Die gel van de blarenpleister zuigt zo alles uit je huid. Edit: had nog niet verder gelezen
Kun je die strips ook op de rug gebruiken? Mijn puber dochter heeft ook best wat meeeters en we gaan daar eens mee aan de slag. Zelf ben ik gezegend met een droge huid. Dat is ook niet altijd fijn maar meeeters en pukkels heb ik nooit.
Hier echt 0,0. Hoelang heb je het laten zitten? Ik heb het zeker 25 minuten laten zitten, maar het werd maar niet hard. Misschien heb ik wel wat verkeerd gedaan?