Ik ben al maanden op zoek naar een nieuwe vloer, ik weet nu in ieder gevL dat ik tegels wil met een houtstructuur. Nu heb ik eindelijk de perfecte tegel gevonden alleen heeft die een reliëf....de tegel is prachtig maar ben bang dat hierdoor het schoonmaken lastiger word en dat er toch van alles in blijft zitten. De tegel ziet er door de reliëf wel echter uit. Is zijn trouwens geen diepe groeven hoor maar lichte deukjes Wie heeft er tegels met relief? Blijft alles er echt in zitten? Ik wil niet op handen en knieen alles af hoeven gaan
Wij hebben hier een lichte houtlook vloer en wij dwijlen 2x in de week en 1 keer in de anderhalve maand gaan we er een keer met de schrobber doorheen werkt hier perfect.
Suusjeee als je die schrobber achterwege zou laten wat dan? Zie je echt wat zitten tussen dat relief na 1,5 maand? Ik zie het eigenlijk niet zitten om dat er ook nog bij te doen 😁 Vind 1 a 2x dweilen in de week meer dan zat wat een rotklus Zou jij weer voor tegels met telief kiezen of toch maar niet?
Ow en mijn man knipt het haar van de kinderen altijd thuis...om de paar weken zelfs als ik daarna nog langer bezig ben met alles weghalen dan nu dan ben ik not a happy mommy
Ik heb een reliëf tegel. Ook houtlook in het toilet. Ik zuig en dweil gewoon, net als de houtenvloer in de woonkamer. Zet wat meer druk, maar verder geen verschil..
Ja hier: heel blij mee! Vind het mooi en makkelijk schoon te maken. Gewoon stofzuigen en 1x per week (als mijn tijd het toelaat... ) dweilen, that's it!
Je kunt ook één keer per maand of zo met een schrobber en waterzuiger aan de slag of een stoomreiniger gebruiken. En dan natuurlijk wel je één of tweewekelijkse dweilbeurt doen.
Ik lees mee, wij zijn ook op zoek naar een nieuwe vloer en vinden een tegelvloer met houtstructuur mooi, maar vooral erg handig met huisdieren en een baby. Maar ook nep, het is geen houten vloer....
Idem Hebben jullie toevallig fotos van jullie vloer dames? Ik probeer mijn hubbie er nog van te overtuigen dat het echt wel mooi is!
Ik vind het er echt wel mooi en vrij echt uitzien hoor dames.....om de 'echtheid' zou ik het in ieder geval niet laten.....schoonmaken is ook super makkelijk. Ik zit dus alleen nog met dat relief en weet eigenlijk niet eens of er houtlook tegels bestaan Onder relief...weet iemand Dit?