Hoi, Ik heb een bijstandsuitkering aangevraagd, heeft iemand een idee van hoe lang het ongeveer duurt tot je iets daarvan hoort? Bij de gemeente is er niks over gezegd.
Oke nog even geduld dus, ben benieuwd! Heb trouwens ook moeten zoeken naar werk, heb ik wel maar niet genoeg dus gaat dan om een aanvulling.
dat zou kunnen idd. maar voornu red ik het wel, woon nu tijdelijk bij mijn ouders in, en moet ook nog wel even wachten op een huisje voor mij en mijn zoontje. moet echt geduld hebben.
ik krijg nu nog geld van mij ex ook gelukkig voor onze zoon, logisch ook natuurlijk en ook nog wat extra's voor nu gelukkig, en mijn ouders helpen waar nodig gelukkig. geduld hebben is lastig haha!
Bij mij was het destijds (10 jr terug) met 4 wk rond. In de tussentijd kreeg ik een voorschot omdat mijn ex de bankrekeningen had geplunderd maar of ze nog steeds zo soepel zijn weet ik niet. Ik moet wel zeggen dat ik toen wel zelf werkte maar niet genoeg verdiende om buiten de bijstand te blijven. Misschien dat ze dan wat makkelijker zijn.