Haii meiden, Wij zijn daar net bij de huisarts geweest omdat ik het vermoeden heb dat onze dochter reflux heeft. De huisarts kon het niet helemaal uitsluiten maar gaf ons de tip om te kijken of er niet een kleinere speen was zodat ze minder zou spugen. Wij hebben de s speen van difrax. Weet iemand of er nog een kleinere speen bestaat? Groetjes
Dat zou je anders even moeten navragen Mitchell krijgt het vanaf 6 weken Maar heb vaker gehoord dat kindjes het al eerder krijgen
Bij mij begonnen ze er in het ziekenhuis al over toen mijn zoontje nog maar 3 dagen oud was. Toen ik na 2 weken een afspraak had met de wijkverpleegkundige adviseerde zij het ook al. We hebben het toen eerst nog even aangekeken en zijn met 5 weken begonnen met een goed resultaat. Aangezien zowel het zh als de wv het zo vroeg adviseerde lijkt het mij dat het gewoon mag. Je kunt ook de Nutrilon-infolijn even bellen voor de zekerheid.
Mag al vanaf de geboorte, maar ik zou even overleggen met het CB. Ik heb goede ervaringen met de newbornspeen van Avent.
zijn er al vorderingen? onze thijs spuugt ook regelmatig, van de 5 flessen komt er gemiddeld 1 met een teug wat terug (dus niet hele fles). hij is ook erg gulzig. heb de kleine difrax fles in gebruik, met s speen.