vandaag mijn kledingkast eens opgeruimd, en voor de winter/herfst kom ik uit op 18 setjes ongeveer. vinden jullie dit genoeg? het lijkt namelijk zo weinig en wat zijn de dingen die je echt standaard in de kast moet hebben? wil volgende maand gaan.shoppen,dus ben.benieuwd naar jullie antwoorden
Jemig, 18 setjes lijkt mij ook wel genoeg ja... Ik heb meestal 3 winterbroeken, 2 wintertruien, 1 of 2 dunnere truien, een paar dunnere vestjes, en dan een stapeltje shirts met lange mouwen. Dan nog 1 of 2 jurken en 1 of 2 rokjes.
Ik heb 3 broeken, 3 jurken, 2 rokken, 2 blouses, 4 truien, 4 vesten, stuk of 5 shirtjes. Maar met het meeste doe ik toch wel een paar jaar.
18 weinig? ??? Dat is ruim twee weken elke dag wat anders aan ik mag blij zijn als ik welke dag wat anders aan kan
Weinig? Als je om de dag schone kleding aandoet heb je meer dan een maand wat anders aan! Ik heb zoveel voor de zomer en winter niet eens bij elkaar. Maar iedereen is anders dus als jij het weinig vind en genoeg geld ervoor over hebt moet je gaan shoppen.