Voor ons tweede kindje dat in mei/juni wordt geboren, ben ik op zoek naar overslagrompers. Voor m'n eerste kindje had ik in het begin die van de Hema, maar daar zit geen stretch in en vind ik niet fijn. Wie weet waar dit te koop is?
Zeeman, prenatal. Heb ze net gekocht voor mijn meisje die in mei komt. Ivm ziekenhuis opname zijn overslagrompers hier het makkelijkst.
Die van de c&a zaten in 1 vd baby doosjes en waren best fijn Misschien dat je die al binnen hebt zodat je kunt kijken of je de stof prettig vind?
Dank voor de tips! Die van Petit Bateau vind ik eigenlijk te prijzig. M'n oudste zoon heeft ook wel eens een (normale) romper van Petit Bateau gehad, maar deze vielen te smal voor hem. Ik verwacht niet dat ons tweede mannetje een ander postuur heeft straks. Ik heb op de site van Prenatal gekeken, maar daar vind ik ze alleen met lange mouw en stretch. Lange mouw rompers vind ik een drama met aankleden. Ik heb nog geen gratis boxen opgehaald, dus ik weet niet hoe die van de C&A aanvoelen. Op de site kan ik ze niet vinden. Ik zal binnenkort eens langslopen in wat winkels
Gister een rondje winkels gedaan. Helaas niets kunnen vinden bij de C&A. Ik heb ze nu van Prenatal, maar daar hadden ze alleen mouwloze overslagrompers met stretch. Mochten jullie nog een goede tip hebben, hoor ik het graag!
Ik heb die van de Zeeman en die zijn echt héél erg fijn. Stretch, korte mouw en overslag. Ik zou er zo min mogelijk aan uitgeven verder, deze zijn super!
Hoe ze zitten weet ik niet, want geen ervaring nog, maar ik zie wel overslagrompers met korte mouw bij H&M.
Ik ga straks eens kijken bij de Zeeman Bij de H&M heb ik ze niet gezien met stretch en korte mouw. Ook online kan ik ze niet vinden.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik kan ze niet vinden. Ik bedoel dus niet rompers die je kan uitrekken om het zo maar te zeggen, maar net zoals de stretchrompers van de Hema, maar dan met overslag en korte mouw.
Ik kan deze ook nergens vinden. Van de week een bij Zeeman meegenomen om te proberen maar daar zit echt 0 stretch in.
Ik heb het maar opgegeven. Ik heb nu 6 mouwloze van de Prenatal. Die zijn wel met overslag en stretch en voelen heel fijn. Ze zijn dus wel alleen mouwloos, maar in het begin zullen we de kleine ook veel in een wikkeldoek hebben. En een kort mouwtje verschilt ook niet heel veel van een mouwloze. Voor de rest heb ik ze gister gewoon van de Hema besteld, de stretch variant, maar dan dus zonder overslag.
Welke wel echt heel fijn zijn en niet duur, de stretch rompers van Wibra. Zijn alleen geen overslag, maar gewone. Ik trek ze nu gewoon aan van beneden naar boven ipv over het hoofdje.