vandaag een pretecho gedaan bij 8,4 dagen En we zagen een rare witte vlek boven de baby. De echoscopist wist ook niet wat het was? Iemand een idee??
Rechts is het dooierzakje, En links boven de voetjes zie je een witte plek. Vind maar raar dat de echoscopist ook niet weet wat het is
Iets wat gevuld is zie je als een witte vlek op de echo. Lijkt een kleine hematoom, maar of dat ook op die plek kan..:
Okee,,,vond het maar een beetje raar.vorige week ook een echo gehad en toen hebben we het niet gezien. Vind het raar dat het in de vruchtzak zit,en de echoscopist ook niet wist wat het was.
Als je dat vlekje boven het hoofdje bedoeld is het een dooierzakje. Ik heb een echo foto van 9 weken en heb dit er ook op staan.
Lijkt op een 2e vruchtje wat aan het verdwijnen is. Kan best zijn dat het de vorige echo achter het kindje verstopt lag
Owh okee dus niks ergs?? Jaa die boog had ik ook gezien en daarvan zei ze idd dat het een vlies was. Maar vond die stip zo raar! Het gekke iet ook dat ik steeds een dooierzakje rechts zag. En als de bewoog zat hij links. Weet niet of dat kwam door het bewegen van de echo? Of dat er echt 2 dooier zakjes zaten?
Uhm toch vind ik het apart dat er op de vorige echo niks te zien was. Ze heeft in alle hoeken gekeken en vanuit 3 hoeken heb ik een foto van de echo. Zie. Ergens iets op hihi! Mag volgende week voor een echo. Ben benieuwd of die witte stip er dan nog zit?