Welke verloskundige

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door pookie66, 12 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo, ik ben net zwanger zie banner en nu vraag ik mij hoe je een verloskundige uitzoekt. Mijn huisarts is met vakantie dus daar kan ik het de eerstkomende 2 weken niet aan vragen.
    En mijn moeder wil ik het niet vragen want dan weet de hele wereld dat we zwanger zijn:)

2. San79

San79 Fanatiek lid

10 apr 2008
    2.212
    0
    0
    Den Haag
    Telefoonboek openen en kijken welke er het dichtst bij je in de buurt zit. Tenminste, dat heb ik gedaan.

3. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik heb via mn gynaecoloog een telefoonnummer gehad.

Wat ik zou doen is gewoon zoeken via internet en kijken wie je het meeste aanspreekt. (bijvoorbeeld) of misschien vriendinnen/kennissen die ervaring hebben met verloskundigepraktijken?

4. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Je kan ook nog twee weken wachten tot je HA terug komt. Als je met 7 weken belt, ben je vroeg genoeg hoor. En anders idd telefoonboek of op internet kijken voor een vk praktijk bij jou in de buurt. Gefeliciteerd he!

5. Niet meer actief

Gefeliciteerd:D

Ik ben op internet gaan zoeken naar de vk's in de buurt... vaak hebben ze een website en bij degene waar ik een fijn gevoel bij kreeg heb ik gebeld :D

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik kreeg de tip toendertijd van mn huisarts.
    Ik ga straks weer terug naar diezelfde praktijk :D

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    GEFELICITEERD!
    Gewoon even die twee weken wachten tot je huisarts terug is. Een
    verloskundige maakt toch voorlopig nog geen afspraak met je.

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bedankt voor de info,
    ik wacht denk ik wel op de huisarts. Via het internet vind ik maar 2 praktijken in mijn woonplaats.
    Vind ik een beetje weinig aangezien ik in een best grote stad woon.

9. Kiz

Kiz Bekend lid

21 nov 2005
    973
    0
    0
    Als je er een uitzoekt, let dan vooral ook op hert aantal VK's die er werken. Ik zat een keer bij een praktijk met 5 VK's. Dat vond ik persoonlijk echt te veel. Ik kende er uiteindelijk meer 2 van, want degene die ik het meest had gezien was vervangster van een vaste collega met zwangerschapsverlof en tegen de tijd dat ik moest bevallen was de vervangster weg en had ik van de vaste kern 2 VK@s erder gezien, de rest was mij onbekend. En ik vond dat zeer onprettig.

10. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Bedankt voor de tip!

Ik kreeg datzelfde vanmorgen ook al te horen bij de assistente van de huisarts.
    Aangezien het mij niet prettig lijkt steeds nieuwe mensen aan je te laten zitten heb ik gekozen voor de praktijk van 1 verloskundige. Wel spannend en hopen dat er niet te veel bevallingen tegelijkertijd zijn maar ik had wel een goed gevoel bij haar.
    Overmorgen al de Intake! Spannend....

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Wij hebben er maar eentje, dus dat was niet lang zoeken ;). Is gewoon dé vk-praktijk hier zeg maar, er zijn daar 3 vk's.

Ik zou gewoon even googlen of in het telefoonboek zoeken wat de dichtstbijzijnde is en dan even op hun site kijken of het je aanspreekt.

12. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Ow, je hebt er al eentje gevonden lees ik nu :oops:, fijn!

Deel Deze Pagina