Als sinds april 2012 willen mijn man en ik heel graag ons eerste kindje, maar omdat we pas in september zouden gaan trouwen zouden we wel even wachten. we waren wel wat minder voorzichtig als voorheen. nu zijn we eigenlijk sinds augustus echt aan het "klussen" na onze bruiloft op 1 september begon ik me wat kriebelig te voelen, en wist ik zeker dat het raak was. na 4 dagen overtijd te zijn geweest en 4 negatieve testen toch weer ongesteld geworden. nu zitten we dus in de 3e maand dat we het echt actief proberen, komende zaterdag is mijn NOD. En daar zijn ze hoor: Ochtend misselijkheid, gevoelige borsten en plotselinge huilbuien. Weer die gedachte, het zou wel eens raak kunnen zijn.. dus we hebben maandag een predictor early gekocht, en die vanmorgen gedaan. maar weer Negatief. Het is allemaal zo frustrerend, en wachten word gewoon zo onwijs moeilijk.. Iemand tips? om toch nog netjes te kunnen wachten?
Wat lijken de dagen lang te duren op het wachtbankje hé! Er is helaas niets aan te doen, geduld is de enige oplossing. Toen ik dacht dat een spontane zwangerschap voor ons kon weet ik dat het me wel eens hielp om tegen mezelf te zeggen: "Of ik nou 20 testen doe of mezelf gek maak of niet, ik word er echt niet meer of minder zwanger van. Als ik het ben, ben ik het nu al." Deze maand was ik er niet zo mee bezig omdat de arts 8 oktober nog had gezegd dat spontaan echt geen optie was, dus de tijd leek wat sneller te gaan. Toen ik 7 dpo ineens een vreemde kriebel door mijn buik kreeg 3 dagen, ging er ergens een lampje branden, maar durfde niet te hopen. Toch 2 dagen voor nod gaan testen, heel licht positief. 4 dagen voor nod is echt heel vroeg! het kan nog alle kanten op!
Mijn man zegt ook steeds: geduld is een schone zaak.. Maarja, ik werk maar 24 uur in de week dus maar drie dagen, zit dus door de week 3 dagen alleen thuis.. om mezelf bezig te houden elke keer opruimen en schoonmaken, dat houdt helaas ook op
Ik ging vaak dan maar even sporten of rondjes lopen in de stad ik hoop dat je snel een positieve test in handen hebt!
Oh dat is een goed idee!! ik ga gelukkig vanmiddag gezellig met een vriendin shoppen dankje voor je reactie. geniet van je wondertje