@mamavankeano met Jessica is helemaal niets mis En wees blij dat jullie man mee denkt die van mij heb ik bijna moeten dwingen om er over na te denken voor een jongensnaam. En een meisje had ie niets over te zeggen omdat ik dat zo ongeveer had besloten toen ik 13 was ofzo. Gelukkig vind hij de naam wel erg leuk.
mijn man heeft de naam van onze dochter verzonnen en deze heeft hij eigenlijk ook zelf verzonnen. ben er wel trots op dat hij zulke leuke namen vind ahoewel wij er nog niet helemaal uit zijn over de tweede naam. (vernoemen of niet...)
Hier verzint ie er niet echt een zelf.. maar weet wel wat ie wilt.. naja vooral niet wilt.. Ik ben dus meerdere malen hele internet en alles afgestruint.. dan had ik weer een lijst (we hadden eerst als eerste naam Sem, wist ik al jaren tot ik zag hoe popi die naam nu was ) hij vond NIKS erbij passen.. Tot ik op Brayden kwam.. was de enige die hij leuk vond op lijstje nummer 100 ofzo vond m zelf ook t leukste van dat lijstje dus zou het Sem Brayden worden.. Tot we het Sem horen overal echt zat waren (binnen twee weken al gebeurd) opperde hij dat we Brayden gewoon als enige naam moesten doen.. dat is t dus ook geworden
Hier kwam man geloof ik met als jongensnaam Jody. Ik persoonlijk vind het afschuwelijk! Past niet bij ons. Gelukkig is het nu een totaal andere naam geworden.
Vienna is wel een stuk beter!! sterkte met haar en hopelijk knapt ze snel op! ik las hier net Vanity... OMG, dat is echt het toppunt!
Claire, of Juliete.. (met puntjes, maar die krijg ik met dit toetsenbord niet voor elkaar) BRRR.. Nee.. Dank je.
Nur....best een mooie naam, maar niet in Nederland! (als in: rijmt op h**r want je spreekt het uit als Noer)
Mijn partner was ook creatief geweest en wilde wel de letters van onze vaders gebruiken. Hij kwam uit op: Wibo, of Bowi. Nou toen ik dat hoorde, kon je me weg dragen. En ik moet er nog steeds om lachen hahaha Ik vind het meer honden namen..
wij hebben sowieso al wel namen zo wel voor een meisje als een jongen.. Maar toch ff nog na denken toen kwam hij vandaag op Balou ( voor een meisje) Jongen staat helemaal vast daar gaat niks mee gebeuren hi hi Ik gelijk bellen Wij mailen altijd hi hi en toen zei ik Het is een honden naam mijn pleegmoeder der hond heet namelijk Balou ow zei hij dat word hem dan niet. had er niet meer aan gedacht haha Maar ja ook ik lach helemaal in de deuk. had de tranen over mijn wangen lopen hahaha
Wij zijn het redelijk eens met elkaar. Jongensnaam staat al vast. Voor de meisjesnaam wil hij June en ik Yuna, dus daar moeten we nog een avondje ruzie over maken denk ik. Ik had overigens voor een jongen de naam Jilles in gedachte, maar daar moest manlief echt NIKS van weten... zo jammer...
Ik kan me niet eens meer herinneren met welke namen mijn man voor de dag kwam. Ik geloof dat we, zeker in het begin, allebei automatisch nee zegden tegen namen waar de ander mee kwam aan zetten. Precies een wedstrijd om ter koppigst. Gelukkig hebben we nu een naam waar we het allebei over eens zijn. Mijn man eerst niet helemaal van harte maar de naam die hij had had zo'n engelse uitspraak dat het nooit goed zou komen bij mijn ouders. Dus heeft hij even langer nagedacht over de naam die ik had (perfect doenbaar in het engels en nederlands) en is overstag gegaan. Nu kan hij zich zelfs al niet meer voorstellen dat hij eerst niet akkoord ging. Pluspunt ook, zijn hele familie vindt de naam mooi.
Dex vind/vond hij erg leuk, ik niet, doet me denken aan gtst die dex en die vind ik verschrikkelijk. Niet dat de naam erg lelijk is maar vind dat nou niet bij mij/ons passen. Ik vind nog steeds jayden er leuk maar helaas vind hij hem niet passen! meisjesnamen waren we samen over eens alhoewel ik altijd chayenna of cheyenne mooi vond. Hij is meer van de korte namen.
hier waren het veel namen die ik echt niet mooi vond of het werd te jut en jullig. fynn en caithlynn bijvoorbeeld. nu hebben we een naam waar ik gelijk al mee in mijn hoofd zat vriend wilde in eerste instantie nog wel verder kijken maar hij heeft niets anders mee kunnen vinden. ik blij hahaha
Lees ik het nou mis of vind je de naam van je eigen zoontje niet mooi? Hier wilde m'n vriend graag Emma. Heb m'n veto gesteld - vind die naam net iets te Hollands
Emma is mooi! En zo nederlands is die toch niet, denk aan spice girls. Al zal dit waarschijnlijk een heel slechte vergelijking zijn.. Of dat liedje.. Al heeft deze een erg slechte afloop..
Ik vind dat juist leuke namen... Caithlynn vind ik echt leuk.. Fynn is wel een leuke jongens naam (vind vriendlief heel leuk, heet vincent) voor een meisje dn zou ik gaan voor Fay. Cathlyn lijkt me ook leuk, of Cayhlyn ofzo.. engelse namen vind ik meestal mooi, maar vind sommige hollandse namen (dn meer voor een jongen zoals jelle of mees) wel heel leuk, maar vriendlief niet... Ik heb de meeste namen die hij verzonnen heeft weggedrongen hihihi we zijn allebei koppig dus dat gaat een probleem worden, 'helaas' hoeven wij ons hier nog geen zorgen om te maken... Oja, en Taylor vind ik helemaal geweldig (voor een meisje)!!!
Volgens mij vind ze Caithlyn niet bij Fynn passen. Daar kan ik wel inkomen ja . Emma is trouwens een Duitse naam, oorspronkelijk, en wordt nu wereldwijd gegeven. Helemaal niks "Hollands" dus, hoewel ie wel populair is in NL ja.
How, het ging over Caithlyn, dank je voor de verduidelijking Ivm Emma, tja, it's all in the mind zeker (vind het op zich geen lelijke naam, maar niet dé).. Heb wel beloofd dat we onze derde dochter Emma gingen noemen - wetende dat het bij 2 kindjes blijft