Welke verschrikkelijke naam wilde jouw man?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Marieke1983, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Jeetje,...volgens mij was ik net zwanger voor de 1e keer en vroeg aan mutsie-man wat hij een leuke meidennaam zou vinden.....
    "...euh,...ja, Monique ofzo?'' kreeg ik als antwoord;)....
    Nou, ik weet niet of het de blik in mijn ogen was, ik keek na dit ''hemelse'' antwoord nogal...tja, aarzelend, bedenkelijk,verbouwereerd...,maar feit is dat hij nadien nooit meer een naam heeft geopperd en ik vervolgens de namen heb aangedragen en hij ze goed of afkeurde haha:D.
    Volgens mij durfde hij niet meer na mijn blik haha......maar djeeez zeg Monique.....geen lelijke naam, maar zo oudbollig anno nu.
    Mannen;).........

2. Pina82

Pina82 Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.096
    0
    0
    Moederen
    Tussen de bolletjes
    Jordy ...!! blehhhh '
    ik zei doe dan Jort !! (dat vond hij eigenlijk ook wel leuker) hahaha. leuk he die mannen.

3. Saskia1982

Saskia1982 Fanatiek lid

28 aug 2008
    1.902
    0
    0
    Brielle
    Voor een meisje heeft mijn man uiteindelijk Lana en Esther voorgedragen, Lana vond ik meteen geweldig..
    Voor een jongen dan zouden we nu nog ruzie maken denk ik, hij beelf vasthouden aan jan-willem. Verwijzing naar onze ouders, maar zoooo oudbollig. Ik ben meer van de korte namen die je niet vaak hoort en die toch simpel zijn en niet te buitenlands gaan klinken, hoezo ik ben moeilijk? :p

4. Lotti

Lotti Actief lid

7 jun 2008
    477
    2
    0
    Eindhoven
    Mijn man heeft tegenwoordig wel redelijk dezelfde smaak namen....maar 10 jaar geleden...toen we elkaar nog niet zo lang kenden vond hij Kimberley wel erg mooi voor een toekomstig dochtertje....nou als ik iets niet mooi vond en vind....

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Bij Milan wilde hij voor een meisje Meadow en voor een jongen Xavier.

Bij Isabelle had 'ie voor een meisje allemaal van die oubollige namen, bijv. Antoinette en Rianne:S en voor een jongen wilde hij nog steeds Xavier.

6. Anias

Anias Bekend lid

25 mei 2011
    855
    0
    0
    Zuid-Holland
    Leuk topic....
    Mijn man houdt echt van hockey namen! Ik op zich ook wel maar hij gaat echt te ver (wat mij betreft) hij is dol op de namen als:

Anne-fleur
    Anne-sophie

En dan hebben we het dus over 1 naam..
    Eeuh nee dus.

7. marilouise

marilouise Niet meer actief

Mijn man wilde amedien voor een meisje en voor een jongen jermaine, en dan te bedenken dat we de meest hollandse achternaam hebben die je je kan voorstellen, (denk aan een gerecht zo'n stapel) het is een lekkere korte naam geworden

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Mijn nichtje werkt met een neger die Anne-Kees heet :D

9. Kwek

Kwek Fanatiek lid

16 mei 2009
    3.214
    1.277
    113
    Centrum België
    M'n grootmoeder wilde dat mijn ouders me Igor zouden noemen moest ik een jongen geweest zijn :$
    Haar Russische roots zullen daar wel wat voor tussengezeten hebben, maar ben blij dat ik een meisje bleek :p (niet dat m'n ouders de wil van m'n grootmoeder gevolgd zouden hebben, maar dat terzijde)

10. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    Mijn mannetje vond Monique erg leuk... uhm ja 30jaar geleden misschien, maar vind hem voor deze tijd niet leuk meer.

11. Tess00

Tess00 Actief lid

12 jul 2011
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn voormalige vriend shockeerde mij door te vertellen dat zijn toekomstige dochter Rebecca moest gaan heten, net zoals zijn EX!
    Je snapt em al...Ex en Rebecca zijn weer een stel

12. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    WTF?! :$:) Damn.. jij wist toen al genoeg zeker?????

13. ladyjade

ladyjade Actief lid

24 jun 2011
    199
    0
    0
    Al van jongs af aan zat ik namen te bedenken, ik hou wel van een amerikaanse naam. Ik hoor enorm graag Caleb voor een jongen.
    Allegra voor een meisje. Lach me nu niet uit hé dames!!!
    Hoe dan ook, mijn liefste echtgenoot heeft die ideën meteen afgeschoten. Want Caleb is zoals lip enzo, jaja ik heb een man die denkt over de naam waarmee kinderen hem/haar later kunnen uitlachen.
    Op zich is dat wel lief, MAAR ik ben van mening, als ze kinderen willen pesten of uitlachen zullen ze dat wel doen, hoe dan ook.
    Is het niet met de naam, dan met de kleren of de manier ze spreken. We zijn allemaal wel eens gepest geweest, of uitgelachen om dat te weten...
    Na deze kwestie, bracht ik namen tersprake, maar neen, die wilde hij niet omdat die persoon zo noemt of die persoon. ok, snap ik wel, zou nu ook mijn kind niet hetzelfde noemen als een collega. alhoewel er bij iemand werkt, waarvan zijn zoon hetzelfde noemt als zijn collega.

Uiteindelijk hebben we een keuze gemaakt. (toch blijf ik hopen op Allegra, maar dat zal hopeloos zijn) :p

We hebben namen, maar bij de jongensnaam twijfel ik toch nog ze.
    Ohja we zullen zien, dit is toch toekomstmuziek... We moeten eerst zorgen dat er een wondertje in de buik komt zitten, waar we een naam kunnnen voor geven!! :D

Tja Mannen é. En dan maar zeggen dat vrouwen moeilijk zijn!!! Zucht... hoe dat komt, snap ik niet helemaal?!? :p

14. huitje

huitje Bekend lid

18 okt 2009
    561
    0
    0
    kop van overijssel
    Mijn man vond en vind volgens mij nog steeds Kimberley het leukste..
    Hij heeft ooit een personeelslid gehad die zo heette en dat was een mooi meisje...hij dacht dat als wij onze dochter ook zo zouden noemen zij automatisch ook zo'n mooi meisje zou zijn omdat ze dezelfde naam hebben.
    Tja....leuk bedacht..
    Onze dochter is mooi van zichzelf, ook zonder die naam en niet alleen omdat ze van ons is.

15. tulip

tulip Niet meer actief

pannenkoek??

hier kwam hij met hele simpele hollandse namen: tom, rick enz. Absoluut geen lelijke namen, hartstikke leuk, maar ik wilde iets aparters, dat ons kindje de enige in de klas zou zijn met die naam.

16. Minke03

Minke03 Actief lid

16 jan 2011
    152
    0
    0
    mijn man kwam aan met Sabrina en Kevin sorry niets mis met die namen maar dan wel een generatie geleden.... heb er niet eens meer 1 woord aan vuil gemaakt.... dat wordt t echt NIET:D

17. ladyjade

ladyjade Actief lid

24 jun 2011
    199
    0
    0
    Hihi mannen kunnen toch idiote dingen zeggen of denken é:p

18. Vagans

Vagans Niet meer actief

mijn vriend wilde graag: tyrone voor een jongen... Maar toen ik die naam googelde zag ik allemaal fotos van van die gangsters hahaha

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.266
    6.791
    113
    Ashton martin ( van het automerk aston martin)

20. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Mijn vriend wil vernoemen en hij vond Johannes wel wat hebben. Dacht het dus effe NIET. Brrr

Deel Deze Pagina