Welke verschrikkelijke naam wilde jouw man?

Discussie in 'Babynamen' gestart door Marieke1983, 27 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    we hebben een mooie combinatie van onze ouders namen gevonden... meisjes naam hebben we zelfs al...
    maar van onze vaders maakte hij echt een zooitje... *is ook niets van te maken. echt flinkfoute dingen komen eruit

ja damain vond ie leuk. dat vind ik dan weer helemaal niets... Thomas vind ik een erg mooie naam, vind hij weer niets... ben benieuwd wat hij nog verzint hahaha

2. MissMe21

MissMe21 Actief lid

10 mei 2011
    341
    27
    28
    verkoopster
    Friesland
    Doe dat je kind niet aan :p, tis mijn derde naam en ik vind hem verschrikkelijk!!!! haha

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij zaten redelijk op een lijn met namen en ik maakte me niet zo'n zorgen vooraf: het zou kort en Hollands worden.

Maar hij was helemaal verknocht aan Benjamin (gave naam, niet voor mijn kind) en Abe (ik opperde nog: Abel, maar dat vond ie niets).
    Uiteindelijk heb ik gekozen en redelijk doorgedrukt en zijn we beide blij met het resultaat. Al blijft hij Benjamin geweldig vinden en ik denk dat bij een eventuele tweede.. juist. Zucht ;)

4. Gravid

Gravid Niet meer actief

Toen ik zwanger was, kwam vriendlief gelijk met Luca, ik vond het ook gave naam en dat is het dus geworden.
    Voor een meisje kwam vriendlief met Lucia, maar nee dat vind ik dus 10x niks.. ;)

5. butterflybaby

6 aug 2011
    31
    0
    0
    NULL
    Ik had gezegd dat hij ook wel wat aan mocht dragen, zag ik een paar dagen later naast de computer een lijstje liggen met: Ron, Rico en Ronald whahaha wel heel schattig!

6. butterflybaby

6 aug 2011
    31
    0
    0
    NULL
    Ohw oppassen trouwens dat we niemand beledigen hiermee!

Deel Deze Pagina