we hebben een mooie combinatie van onze ouders namen gevonden... meisjes naam hebben we zelfs al... maar van onze vaders maakte hij echt een zooitje... *is ook niets van te maken. echt flinkfoute dingen komen eruit ja damain vond ie leuk. dat vind ik dan weer helemaal niets... Thomas vind ik een erg mooie naam, vind hij weer niets... ben benieuwd wat hij nog verzint hahaha
Wij zaten redelijk op een lijn met namen en ik maakte me niet zo'n zorgen vooraf: het zou kort en Hollands worden. Maar hij was helemaal verknocht aan Benjamin (gave naam, niet voor mijn kind) en Abe (ik opperde nog: Abel, maar dat vond ie niets). Uiteindelijk heb ik gekozen en redelijk doorgedrukt en zijn we beide blij met het resultaat. Al blijft hij Benjamin geweldig vinden en ik denk dat bij een eventuele tweede.. juist. Zucht
Toen ik zwanger was, kwam vriendlief gelijk met Luca, ik vond het ook gave naam en dat is het dus geworden. Voor een meisje kwam vriendlief met Lucia, maar nee dat vind ik dus 10x niks..
Ik had gezegd dat hij ook wel wat aan mocht dragen, zag ik een paar dagen later naast de computer een lijstje liggen met: Ron, Rico en Ronald whahaha wel heel schattig!