Klassieke, nederlandse, maar wèl frisse (niet: Jan-Willem of Harry...) jongensnaam gezocht! (Meisjesnaam hebben we al) Ultiem voorbeeld; Onze oudste heet Bastiaan.
Robin Julian Martijn Matthijs Stefan Jurgen Floris Laurens Cornelis Wessel Maarten Jorick Maurits!!! Wouter!!!
Bastiaan en Ruben Bastiaan en Matthijs Bastiaan en Thomas Bastiaan en Olivier Bastiaan en Daniël Bastiaan en Michiel Bastiaan en Machiel Bastiaan en Simon Bastiaan en Jochem Bastiaan en Florian Bastiaan en Floris Bastiaan en Laurens Bastiaan en Lukas Bastiaan en Joris Bastiaan en Wouter Bastiaan en Tobias Bastiaan en Lennart Bastiaan en Thijmen
Mag ik weten wat jullie meisjesnaam is? Vind Bastiaan erg mooi, dus ben benieuwd wat jullie voor een meisje hebben....
Ik zal je PB-en want ik wil het echt echt ECHT niet op internet hebben Maar er zitten serieus al meerdere opties voor ons tussen! Keep up the good work meiden! We hebben nu al 3 andere namen dan die ene waar we mee liepen maar eigenlijk niet 'je van het' vonden.
@Lily2006: Anders had ik hem nu ook geweten. (Wij kennen elkaar van een ander forum. ) Er is al veel genoemd, daarvan vind ik met name Wouter, Lennart, Thijmen en Laurens erg leuk bij Bastiaan. Ik ga nog even nadenken over andere namen.
Leuke naam, Bastiaan! Zoontje van mijn vriendin heet ook zo. Ik vind er leuk bij, Bastiaan en... Rubian Thijmen Floris Florian Damian (en dan zo uitspreken zoals het geschreven is) Julian Pascal Quinten
Olivier was ook één van de 3 namen die we a.d.h.v. dit topic hadden, maar is inmiddels afgevallen Ik had gewoon telkens het gevoel dat er wel 'meer' was maar dat ik er gewoon niet op kwam! Daar bleek ik gelijk in te hebben, haha
Een meimama inderdaad. Eén van de mama's met een meisje-J. Nog wat ideetjes: Sander Jurian Christia(a)n Jonathan Benjamin Wijnand Pieter Casper Matthias Rogier Christoph/Christof Lucas Jasper Carsten Gabriël Leander