Ik denk dat ik zo langzaam maar zeker gek begin te worden. We zijn uit de naam van ons derde kindje. Dat mag ook wel, aangezien ik 39 weken zwanger ben en het namen zoeken dit keer nogal een "bevalling" is geweest. Ze gaat S.arah J.ane heten, maar nu begint vriend ineens te twijfelen over de naam Jane. Jane is een vernoeming naar mijn oma A.driana. Jane (nederlanse uitspraak) is de afkorting die we vaak in de familie gebruiken. Wij willen dan graag de engelse uitspraak gebruiken, maar nu vindt vriend het ineens zo "cowboy achtig" klinken. Nog een bijkomstigheid is dat er een kans bestaat dat dit meisje op de verjaardag van mijn andere oma geboren gaat worden (3 dagen na de uitgerekende datum) Deze oma is overleden. Mijn zoontje is op de verjaardag van haar man, mijn opa, geboren en is ook naar hem vernoemd. (naam wisten we al voor ik zwanger was). Als dit het geval is, heb ik wel de neiging ook wat met haar naam te doen. Heb ook al zitten denken om helemaal niet te vernoemen en haar de naam S.arah L.izzy te geven. Ben alleen bang dat ik daar spijt van ga krijgen. Andere kindjes zijn ook vernoemd. Dus wie kan wat maken van de namen D.irkje A.driana en M.aartje C.ornelia? Liefst een beetje engels?
Bedoel je van allebei de namen in 1? Wel lastig , ff denken.. Mariah Deirdre Corina Nadia Maddy/Madison Audrina Cordy Delia/Deliah ( D van Dirkje en elia van Cornelia)
Dané / Danee ? Hoewel ik Sarah Jane echt heel erg mooi vind! Je kan er ook ren derde naam achter plakken? Sarah Mary Jane Sarah Leah Jane Sarah Mia Jane
Dank jullie wel voor het meedenken! Helaas zijn we er nog niet uit en de tijd begint nu toch wel te dringen! Dat vernoemen begint me nu ook wel een beetje op te breken. Bij de andere twee kindjes ook gedaan en dan begint het toch wel een soort van "verplichting" te worden. Waarschijnlijk blijven we dan toch maar bij Sarah Jane. Wat mijn vriend eigenlijk echt heel mooi vindt is de combi: Sarah Olivia of Olivia Sarah (en ik eigenlijk ook wel). Zit nu zo in twijfel! Gaan we voor het vernoemen of toch voor de mooiste namen?