Nou de titel zegt het al! Wat vinden jullie? Die naam hadden we al voor ons eerste kindje, mocht dat het jongen worden. Toen gebeurde dat hele winkelcentrum drama. Tja, toen viel de naam op dat moment voor ons af. Gelukkig bleek het toen een meisje te zijn in mijn buik. En nu hebben we het geluk van een knulletje te mogen verwachten! Ik neeg nog even naar 'T.risten', maar vind het toch wat te Engels klinken en mijn man vindt T.ristan duidelijk mooier. Onze dochter heet trouwens P.hileine.
Ja prima, voor dit topic had ik de link niet meer gelegd als ik eerlijk ben. Mooie naam, Tristan vind ik ook leuker dan Tristen.
Ik vind ook dat het kan. Vind het een hele leuke naam, past ook mooi bij Phileine. Kan hij later mooi op zoek naar zijn Isolde
Tristan vind ik op zich een leuke naam aan de ene kant denk ik nee maar aan de andere kant over zeg maar 7 jaar zal niemand die link meer leggen denk ik zo.... Joran daarintegen zal ik nooit doen.
Ik had die link ook niet gelegd. Ik vind Tristan een hele mooie naam! Joran zou ik zelf nooit kiezen. meer mensen met mij: NVB : voornaam Joran Tristan is veel minder explosief gedaald. NVB : voornaam Tristan
Naar mijn mening ligt het eraan waar je woont. Ik woon in deze plaats, dus ik zou deze naam nu nog niet gebruiken. Hier ligt het best nog wel gevoelig en zo heel lang geleden is het niet. Denk ook niet dat het hier snel vergeten wordt. Echter, woon je ergens anders en vind je het een mooie naam dan lijkt het me een heel ander verhaal en zal het allemaal niet gevoelig liggen en niemand ervan op kijken.
Ik vind dat het zeker wel kan, toen ik de titel zag moest ik echt ff nadenken waarom t niet zou kunnen. Leuke naam!
Oh dat kwam bij ons ook boven toen we deze naam bespraken. Uiteindelijk nog geen keuze gemaakt. Ik denk trouwens dat als ze eenmaal dat babytje zien ze er aan gewend raken en de link niet meer leggen. Daarbij kan er morgen een meisje zijn met jullie dochters naam die wat vreselijks doet. Dan kan je de naam ook niet meer veranderen. Als het voor jullie goed voelt, niet teveel van aantrekken.
Ik vind dat het prima kan. Maar Van der V. was ook niet de enige Tristan die ik 'ken', en ik associeer die naam dus ook niet alleen met hem. En om de naam Joran in de ban te doen vanwege Van der Sloot, vind ik veel te veel eer voor die loser.
Tuurlijk kan dat wel! ik ken een schat van een Tristan...en ook een hele lieve Joran. Het is maar een naam, en dat toevallig iemand die slecht is ook zo heet is toch niet belangrijk. Er zijn vast veel meer lieve Tristan's en Joran's dan slechte.
Tuurlijk kan dat.. prima naam.. Kijk, Adolf vind ik nog echt te ver gaan maar Tristan kan prima, leuke naam zelfs. Tristan & Isolde is voor mij nog steeds beroemder!
Het is dat je het er achter had gezet, maar anders was ik die hele tristan al vergeten... Ik vind dat het kan!! gewoon doen hoor..