Hallo, Omdat steeds meer mensen aan het vragen zijn wat wil je straks als kraamkadootje ben ik maar begonnen met zo'n online lijstje waar iedereen op kan afstrepen, zo hoef ik niet bij te houden wat ik al heb gevraagt en wat niet en kan ik elke prijscategorie eropzetten en kan iedereen kijken wat hij of zij wil geven. Nu ben ik alleen nog opzoek naar ideetjes om erop te zetten. Ik heb er wel wat boekjes op staan en wat speel dingen als houten speelgoen maar wat vragen jullie zoal? Misschien kan ik daar nog wat uit putten
Dingetjes wat ik zo kan bedenken: Knuffels Iets met de naam er op (boekjes, schilderij) Naam treintje Luiertas Kinderbestek en beker/bord Kinderkapstok Muziekdoosje/ trekkoort mobiel voor boven de box Speelgoed voor aan de maxicosi Misschien vroeg maar kinderstoel wipstoel Boxkleed Box speelgoed kindercd Kleertjes in verschillende maatjes Lakentjes (ik vond ze erg duur, dus heb zelf twee witte gekocht en andere leuke gevraagt en gekregen als kraamkado) Ik hoop dat je er wat aan hebt!
Ik had het volgende op mijn lijstje staan: Lodger Wrapper Motion (uiteindelijk gewonnen met facebook actie) Nomad Kids Travel Bed (slaaptentje) Manduca draagzak Babyspeelgoed Fisher price oid Babygym Fisher Price Rainforest boek Baby's eerste jaar van Pauline Oud Shopping basket voor de Mutsy kinderwagen Autospiegel lieveheerstbeestje Boeken Kleertjes vanaf maat 68 Opbergkoffertje voor eerste pakje, tandje etc Bordje en bestek Newborn set voor de Tripp Trapp Look&Light commodespiegel Tip: als je kleertjes vraagt zet er dan bij welke maat en voor welk seizoen. Ik kreeg een super zomers dun pakje met korte broek.in maat 68, die kan ze met kerst ongeveer aan...
Haha wat moet je daar met kerst mee he?! Niet heel slim om dat in 68 te geven als een kindje dat gemiddeld rond de 6 mnd zal dragen. Maaar je kunt nu wel gemiddeld bedenken hoe hard jekindje groeit zeker weten doeje het niet. de ene vliegt door de maten en de ander blijft lang hangen in een maat.
Mbt de duurdere kado's: Kinderstoel Slee Bolderkar Weet niet of je gelovig bent en je kindje evt gelovig wilt opvoeden: Kinderbijbel kleine boekjes met gedichtjes/gebedjes Uhm... Foto-album kadobonnen voor online foto-album kadobon voor fotoshoot(s)
Nee dat weet je idd nooit... zo kregen wij voor de oudste (aprilkindje) een winterjasje in maat 68 Maar mooi dat ze die dus wel de hele winterperiode heeft kunnen dragen... terwijl ze van andere kleding toen al in 74-80 zat.
Ik zie al wat leuke ideetjes erbij staan. Even bijwerken haha. Bedacht net zelf nou een mooie spaarpot.
Ik geef het ook alleen aan mensen die me vragen wat ik wil hebben. Als mensen zelf wat verzinnen ook prima, als ze alleen langskomen zonder iets ook goed. Het is meer dat ik de vraag nogal vaak krijg. En doe ik vaak zelf ook, dan week ik dat ze t nog niet hebben
Hoi, ik had ook een aantal mensen die mij een cadeau vroegen. Dit heb ik gevraagd. Het andere bezoek verzon zelf een cadeau. - badjasje met naam kindje erop - tegoedbon voor babyzwemmen (kan dus ook geld zijn dat daarvoor gebruikt wordt) - lettertrein met naam Wat ook leuk kan zijn, een armbandje met naam als het een meisje is
hebben een geboortelijst gelegd bij een bekende zaak ,een pamperrekening open gedaan ben blij met wat we krijgen maar heb de mensen uitdrukkelijk gemeld dat ik GEEN studio100 spullen wil ,hoe lief ook bedoeld
@Niekenie Wat zijn studio100 spullen? Geboortelijst via internet werkt niet bij mijn familie/vrienden. Moet echt wel gewoon in de winkel te koop zijn. Dus stuk beperkter. Ik ben gewoon blij met alles, vraag wel kleertjes. Jip en Janneke voorleesboek. Tja meer weet ik niet..
studio 100 is de bedenker van heel veel nederlandse/belgische kindertelevisie, k3, mega mindy, bumpa(?), bobo dat rijtje... @baileyy, zo'n lijst betekend niet dat ze online moeten bestellen hoor. De lijst zelf staat alleen online. Dan kunnen ze ideeen opdoen. vaak kan men dan ook afstrepen welke ze doen, is het weer een kleiner risico dat je dingen dubbel krijgt. @TS, welke site gebruik jij?? ik zit er ook aan te denken, scheelt weer nadenekn in de kraamweek wat ik nog ga vragen, boxspiraal boxzak maxicosie hanger hoes voor de newbornset van stokke draagdoek kleertjes letters voor slaapkamer (mdf/hout) iets met naarm er op bonnen dooky Kinderbijbel Zo heb ik hopelijk in elke prijsklasse iets!
wij hebben niks gevraagd, ook al vroegen mensen. cadeautjes waar we wel heel erg blij mee zijn/waren; spaarpot met dr naam erin, bestekje met dr naam, badjasje (kan ze straks aan, extra leuk als ze lopen) ook met naam. en kleertjes altijd welkom, evenals waardebonnen van hema enzo....
Ben ik blij dat hier in belgie het de gewoonte is een geboortelijst te hebben! Kunnen ze online of zelf naar de winkel toe om daar iets van te kiezen! De helf van mijn familie in Nederlands en sorry maar heb ook kleren gekregen die niet mijn smaak zijn, of verkeerde maat voor het seizoen. Heb je gewoon niks aan is echt zonde.