sophie zit nu in een kinderstoel, maar daar kan thijs straks in, in welke stoel moet sophie dan? wie weet het? dus wat is de vervolgstoel op de kinderstoel?
Mijn zoon zit ook op een gewone stoel nu met een zitverhoger. gaat prima, hij wil nl niet meer in de kinderstoel maar op een grote stoel zitten haha.
ligt eraan hoe zwaar je meisje is.. Tot 15 kilo zal ze toch nog in haar oude stoel moeten blijven zitten, de gordels werken daaronder namelijk niet. Boven de 15 kilo kom je inderdaad op de nr2 stoel. Dan is dat een zitverhoger met een rugleuning. Ik ga zelf eentje kiezen waarbij de rugleuning nog te verstellen is, voor een slaapje onderweg. Ze zitten dan in de gewone autogordel.
we hebben nog de tijd gelukkig, maar zaten gister in de auto toen we erachter kwamen. dubbele stoel lijkt ons overbodig. sophie is 13,5 kg. maar het zal tot eind van het jaar duren dat thijs over mag. we vroegen het ons gewoon af.. bedankt iig.
Dit is mij in de winkel ook verteld. Maar toen ik daar over nadacht leek mij dit zulke onzin. De maxi cosi zet je toch ook vast met de gordel en dat weegt bij elkaar ook geen 15 kg. Zou wat zijn als hij dat ook niet tegenhoud.